Geregistreerd: 24 mei 2007 09:39 Berichten: 168 Woonplaats: Ermelo
Hallo allemaal , ik ben sinds gisteren op dit forum.
Ik ben benieuwd wie van de bugelspelers onder ons op een van Laar spelen, en zo ja welk model en wat zijn je ervaringen?
ik zal zelf maar beginnen:-)))))))))))
Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een Huub van Laar B2 Bugel.!!
Ik heb alle modellen geprobeerd en uiteindelijk ging het tussen de B2 en B3. Toch maar voor de 2 gekozen.
Morgen meteen mijn eerste optreden:-))))))))))))
_________________ Bugel Hub van Laar B2 . Alliance 3CF Elspeets Fanfare ---------------------------------------------------------- Wie steeds verzuimt,of komt te laat, plaagt dirigent en kameraad!
Kerkradenaar1988 schreef:
Ga je ook een fanclub oprichten?
Wordt jij dan ook lid??/:-)))))))))))))
_________________ Bugel Hub van Laar B2 . Alliance 3CF Elspeets Fanfare ---------------------------------------------------------- Wie steeds verzuimt,of komt te laat, plaagt dirigent en kameraad!
Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54 Berichten: 1038 Woonplaats: Groningen
Je bent sinds gisteren op dit forum, en je hebt 12 berichtjes geplaatst, allemaal over je nieuwe bugeltje.
Het is mooi dat je er enthousiast over bent, maar dit gaat wel heel ver.
Je bent sinds gisteren op dit forum, en je hebt 12 berichtjes geplaatst, allemaal over je nieuwe bugeltje. Het is mooi dat je er enthousiast over bent, maar dit gaat wel heel ver.
pas maar op, dadelijk heb je een fatwa van de vanlaar fundamentalisten aan je broek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen