De muzikant doet er zelf veel toe, maareuh, je kan evengoed op een kachelpijp met ventielen gaan spelen. Als het nu voor een boerenorkest is, dan kan het nog even wel, maar in een harmonieorkest...
Ik geef mijn PERSOONLIJKE mening, is daar iets mis mee? Het gaat hier niet om het uitkafferen van personen met een Schenkelaars trompet, ik heb enkel geen goeie ervaring met die trompetten en dat is nu eenmaal zo. Ik geef hem gewoon het advies als hij in een hafabra-orkest speelt, zich best gewoon bij z'n bachtrompet houdt. Maar als die schenkelaars spotgoedkoop is... dan zou'k hem toch kopen, hangt nog mooi aan de muur en je kan er nog wel op blazen ook, misschien voor buitenoptredens ofzo... of carnaval...
Geregistreerd: 08 maart 2003 21:43 Berichten: 22 Woonplaats: Den Bosch
Schenkelaars schijnt ook een topmodel te hebben gehad, de Holiday. Deze is zelfs goldplated geleverd. Willy Schobben zou hierop zijn grote successen te hebben behaald.
_________________ een drummer is net een condoom, het is veiliger met maar lekkerder zonder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen