trompet.nl > forum > Toon onderwerp - North Sea Jazz 2007
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 03:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: North Sea Jazz 2007
BerichtGeplaatst: 09 mei 2007 18:09 

http://www.northseajazz.com/program.html

Misschien 'n btje vroeg maar: gelukkig ben ik eindelijk ook dit jaar eens van de partij bij North Sea Jazz!

Al mensen die weten dat ze erheen gaan of spreken uit ervaring?
Ik heb er iig zin in!

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 mei 2007 19:20 

ik was ook van plan om te gaan :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 mei 2007 19:32 

Ik weet niet, het wordt steeds duurder.
In 1999, toen ik voor het eerst ging, kostte een kaartje 99 gulden.
Inmiddels kost een entreebewijs 70 euro, dat is 154 gulden.
Als je eenmaal binnen bent moet je ook nog eens 3 euro betalen per consumptie.

En dat terwijl het festival zelf steeds slechter wordt - over een aantal jaren kan men het hernoemen naar het North Sea Popfestival.

Triest :(

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 mei 2007 21:32 

het is zeker jammer idd! ik ben wel van plan om te gaan er is nog wel genoeg jazz te vinden, alleen waar ik echt onwijs van schrok Snoop Dogg op NSJ??!?!?! die kerel is toch zo'n zingende prater die heel veel geld verdient?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 mei 2007 22:57 

pim van der Meer schreef:
het is zeker jammer idd! ik ben wel van plan om te gaan er is nog wel genoeg jazz te vinden, alleen waar ik echt onwijs van schrok Snoop Dogg op NSJ??!?!?! die kerel is toch zo'n zingende prater die heel veel geld verdient?

Als hij nog zou zingen viel het mee. Het is meer een pratende prater.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 mei 2007 08:48 

Medicine man schreef:
Ik weet niet, het wordt steeds duurder.
In 1999, toen ik voor het eerst ging, kostte een kaartje 99 gulden.
Inmiddels kost een entreebewijs 70 euro, dat is 154 gulden.
Als je eenmaal binnen bent moet je ook nog eens 3 euro betalen per consumptie.

En dat terwijl het festival zelf steeds slechter wordt - over een aantal jaren kan men het hernoemen naar het North Sea Popfestival.

Tja, het kost wel wat, maar dan heb je ook wel een hele avond/ nacht muziek entertainment. Je betaalt ook twintig euro voor een concertje van twee uurtjes.... Dan is zeventig euro nog steeds veel geld, maar duur.....? (Met inflatie en alles zou het kaartje van 1999 nu ook 54 euro kosten....)

Ik denk dat de line-up er wel leuk uit ziet. Snoop-Dogg was ik ook wel verbaasd van, net zoals de Gym Class Heroes. Maar, Jazz ging toch altijd om vernieuwing????

In ieder geval komt Al Green, dus je moet bijna wel gaan! Overigens op zaterdag Christian Scott en Eric Vloeimans, aan trompettisten is dus ook gedacht :wink: .

Ik denk dat ik er vrijdag ben. Voor Rob van der Wouw, Katie Melua, Al Green en de Buena Vista Social Club. En natuurlijk alles wat ik nog even kan meepikken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 mei 2007 09:02 

Waarom is iedereen hier anti snoop-dogg? Misschien is hij niet echt Jazz enzo..maar toch heeft hij ook wel nummers die een beetje richting funk gaan...
Ik geef de organisatie groot gelijk, een beetje commercieel is nooit verkeerd...breed publiek..
En ik denk dat het erg leuk is...een keer iets anders...En iets wat commercieel is hoeft toch niet per definitie slecht te zijn...

Laatst bijgewerkt door toet'n!! op 11 mei 2007 08:17, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 mei 2007 10:03 

deputy_droopy schreef:
Tja, het kost wel wat, maar dan heb je ook wel een hele avond/ nacht muziek entertainment. Je betaalt ook twintig euro voor een concertje van twee uurtjes.... Dan is zeventig euro nog steeds veel geld, maar duur.....?
Ja, maar als ik naar 3 concerten à 25 euro ga, zijn dit optredens die ik ook echt graag wil zien. Bij NSJF is er op een avond vaak maar 1 concert waar ik echt 'voor kom', en de rest is leuk meegenomen. Dan is 70 euro wel veel. Zeker omdat er steeds minder te beleven is voor de jazzfan. Jaren geleden kon je een willekeurige zaal inlopen en jazz treffen; nu is de kans groot dat je per ongeluk bij een hiphopper, DJ of popzangeresje terechtkomt.

Citaat:
Ik denk dat de line-up er wel leuk uit ziet. Snoop-Dogg was ik ook wel verbaasd van, net zoals de Gym Class Heroes. Maar, Jazz ging toch altijd om vernieuwing????
Jazz mag dan om vernieuwing gaan, maar Snoop Dogg zou ik absoluut niet onder de jazz willen rekenen. Ik vind het al erg dat de poppy muziek van bv. Jamie Cullum tegenwoordig zonder meer jazz mag worden genoemd.

toet'n!! schreef:
Waarom is iedereen hier anti snoop-dog?
Ik ben niet anti-Snoop Dogg, ik ben anti-Snoop-Dogg-op-een-jazzfestival. Laat hem zijn eigen concerten geven.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur