Met een flink dosis scepsis, maar met evenveel nieuwsgierigheid, beiden vooral gevoed door de discussies over Monette hierop het forum

,toog ik een kleine week geleden naar onze vrienden van Pfeiffer in Rijswijk. Je weet het wel: het is voor mij maar 10 minuten rijden, en ja, je weet het toch maar nooit he, zo'n Monette mondstuk. En voor de prijs hoef
ik het niet te laten. Als ik het niet eens probeer dan kom ik er ook nooit achter.
Maar wat blijkt, alle scepsis verdwijnt als sneeuw voor de zon. Uit de modellen die ik mag proberen komt al snel een STC-B2 boven drijven. De oortjes , ook van andere toevallige aanwezigen, horen het meteen, dat klinkt echt beter dan het huidige mondstuk.
Voller, warmer, krachtiger, ach je weet wel wat ik bedoel. Hoog? gaat minstens zo goed, laag? spreekt nog wat makkelijker aan. Het enige wat je, gezien de tijd, niet kan testen is, laat ik het maar uithoudingsvermogen noemen. Dat moet je thuis en in de praktijk testen, en dat mag natuurlijk. Nou ik weet het inmiddels na een week : ik houd hem, hij is van mij!
Past perfect bij mijn Taylor, dat ook nog eens........ ik ben een gelukkig mens