trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Marktplaats
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 23:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: pfffff
BerichtGeplaatst: 29 jan 2007 08:27 

Theo van Kampen schreef:
Meer van die Chinese shit a.u.b.

Zo kun je het ook zien. Maar het blijft lullig voor hardwerkende pa met een koter die graag trompet wil spelen terwijl pa dat niet echt kan betalen. En dan is vooral die opmerking over 'getest en goedgekeurd dor docenten' nogal misleidend.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jan 2007 17:05 

Citaat:
Zo kun je het ook zien. Maar het blijft lullig voor hardwerkende pa met een koter die graag trompet wil spelen

er staan regelmatig instrumenten op marktplaats die voor een gering bedrag (tot 200 euro) zeer geschikt zijn om op te beginnen (yamaha, conn ed). Het is een kwetie van zoeken en je goed orienteren . . . . maar het kan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jan 2007 17:57 

Voor een absolute beginner of een vader waarvan zijn zoon of dochter dolgraag trompet wil leren spelen is het een alternatief waar je je over het algemeen geen buil aan kunt vallen. Toch zijn er nog steeds heel veel verenigingen die een instrument in bruikleen geven ( okee, ook niet altijd top-kwaliteit ) en zelf gekwalificeerde docenten hebben of contacten met een muziekschool.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jan 2007 11:10 

Juist op die onwetende vaders en moeders doel ik! Die mensen hebben geen flauw benul van wat er in trompetland te koop is, zien zo'n advertentie en denken dan een dikke Mercedes te kopen terwijl ze een Lada krijgen. Na een half jaar spelen vallen spontaan de pompen eraf en zijn er met geen mogelijkheid meer aan te solderen. Natuurlijk Theo (v. Kampen) heb je gelijk. Mensen die niet verder kijken komen er vanzelf achter. Maar ik vind het gewoon pure misleiding. En dat zou in wezen niet onbestraft mogen blijven.

Smith & Watkins
Bach Strad 72*

Profiel  

Berichttitel: ladadeluxe
BerichtGeplaatst: 30 jan 2007 12:02 

Citaat:
, zien zo'n advertentie en denken dan een dikke Mercedes te kopen terwijl ze een Lada krijgen.

Kijk, dat bedoel ik nou, hoe kan je nou zo stom zijn!
Ook hardwerkende pappies en mammies zouden toch beter moeten weten. Vòòrdat je ook maar één spijker uit je knip trekt ga je je toch effe goed informeren? Daar is dat internet toch voor? Ik denk niet dat er ook maar één trompetleraar die zuiver op de graat is die een positief advies uit zal brengen op een datsieknatsie toeter.
Inderdaad zijn er zat betaalbare tweedehandse Yamaha's en Jupiterren op marktplaats te koop.
Ik vind het bovendien iets van deze tijd dat mensen slim denken te zijn door met een dubbeltje op de eerste rang te willen gaan zitten, zo van fok jou, ik ga dus ècht niet twee ruggen neerleggen voor een nieuwe toeter als ik voor tweehonderd ballen klaar kan zijn.
Die mensen, daar heb ik geen medelijden mee, sterker nog: Ik lach me een krul in m'n lul.

www.luxuriamusic.com

Profiel  

Berichttitel: Re: ladadeluxe
BerichtGeplaatst: 30 jan 2007 16:35 

Theo van Kampen schreef:
hoe kan je nou zo stom zijn!

Ik wil ze de kost niet geven Theo!!!!

Smith & Watkins
Bach Strad 72*

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jan 2007 22:01 

ik moet zeggen ik heb laatst eens een chinese toeter van iemand uit onze vereniging geprobeert. www.hokemuziek.nl maar ik moet zeggen dat zijn best degelijke instrumenten. Dus om nu meteen te gaan roepen dat die rotzooi niets is. De chinezen komen steeds dichterbij in kwaliteit.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 jan 2007 14:08 

Ja hoor! Mijn Stagg is ook zeker niet slecht!
Maar deze meneer doet met zijn schreeuwerige advertenties net alsof zijn trompetten het beste van het beste zijn! Maar dat kan voor die prijs natuurlijk nooit!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur