Ik weet dat het ook een slagwerkmerk is ... geen idee of dat hetzelfde merk is maar staggslagwerk is toch al bekender in de slagwerkwereld dan stagg blaasinstrumenten in die wereld.
Stagg is nou niet echt een merk waarbij je veel kwaliteit verwacht maar voor dat geld mag je dat ook niet verwachten. Probeer hem uit en kijk of hij je bevalt.
De meeste piccolo's die goed zijn kosten toch wel meer dan 2000,-
Ik heb ontdekt dat de boring groot is ... (de grootte ligt tussen een ML en L sib !!). Tenzij dit de diameter van de leadpipe zonder stembuisje is vind ik dit toch heel groot voor een piccolo ... niet dan? (11.66mm !! )
stagg daarentegen: je krijgt waar je voor betaald, dus ik zou doorsparen. Je wil op een lastig instrument, niet ook nog eens geconfronteerd worden met te erge intonatie problemen...
Geregistreerd: 18 dec 2002 12:45 Berichten: 651 Woonplaats: Nuenen
Even (wat Stagg betreft) off-topic. Op http://www.4barsrest.com krijgen de Virtuosi instrumenten (bas, bariton) hele goede reviews. Heeft iemand de Virtuosi trompetten toevallig al 'ns kunnen proberen?? (Piccolo voor 175 pond (da's ongeveer 250 euro volgens mij)).
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen