trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Bach, Kanstul of Schilke
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 05:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 dec 2001 14:35 

Donderdag komt Hub naar Amsterdam met een aantal verbeteringen aan de c trompet. Eerste reactie van Frits Damrow was uiterst positief. Ga samen met Bert Langenkamp en Peter Masseurs de nieuwe versie uitproberen. Jullie horen dus meer na donderdag.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 dec 2001 20:14 

Kees......dat zou IK dus nooit doen,m`n instrument uitlenen.Voor mij is m`n trompet zo iets persoonlijks daar blijft iedereen van af.Er op spelen terwijl ik erbij ben is OK,maar dan ook nog meegeven........no way,dan leen ik nog liever m`n vrouw uit ;-).<br>en dat terwijl ze er best wel wezen mag (voordat daar ook weer reacties op komen).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 dec 2001 11:51 

same here brassman<br>en dat terwijl ik 'maar' een getzen heb (en mijn vriendin waarschijnlijk jonger is :Þ<br>hehe jk<p>:)--'''--<<br>

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2001 11:03 

dat is ook zeker waar kees. als ik meerdere trompetten zou hebben wil ik er misschien ook wel eens 1 uitlenen om mensen te overtuigen. voorlopig kan ik toch alleen maar dromen van de toeters waar we het in deze thread over hebben ;)<p>:)--'''--<<br>

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2001 21:09 

Woh woh Jazzyman,niet zo minderwaardig over je Getzen,is toevallig wel een erg fijne toeter.Naast m`n Bach heb ik ook nog een Getzen Eterna Classic en zit wel eens te praktiseren om hem in de verkoop te doen.....maar kan het niet over m`n hart krijgen om er afstand van te doen.Was m`n eerste zelf gekochte toeter en "we" hebben samen al heel wat meegemaakt.Klinkt misschien vreemd maar zo voel ik het...alsof het een deel van jezelf geworden is.<br>Misschien hebben meerdere blazers dit gevoel of zien hun instrument meer als een gebruiksartikel.....ben benieuwd.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 dec 2001 12:47 

Dat zegt dus niets over de kwaliteit van je Getzen. Ik heb net m'n oude c trompet verkocht en had precies dezelfde gedachte, maar van de emotionele waarde speelt íe niet beter.:)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 dec 2001 16:25 

Peter kan er helaas niet bij zijn donderdag tijdens de van Laar meeting. Helaas ziek! Hoe waren ze Jeroen?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur