trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Marktplaats
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 21:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 31  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 sep 2006 12:53 

camel schreef:
Citaat:
Nadat we bij Vlado kumpan zijn geweest ben ik genoodzaakt mijn hobby te beeidigen.

Bij thuiskomst heb ik in een moment mijn verstand verloren en mijn instrument in de hoek gesmeten. Degene die interesse heeft in een gedeukt instrument kan een bod doen. Er moet wel rekening worden gehouden met een bezoek aan een schadeherstelbedrijf.

tekst van marktplaats....
een totale loser, als dit echt is, of een totale loser, als dit nep is.

Heb dit ooit echt meegemaakt, hoewel niet met trompet:
Ik heb een blauwe maandag zink gespeeld (een soort blokfluit met trompetmondstukje.....)
en degene waar ik dat mee samendeed, heeft subiet zijn instrument verkocht toen we op een festival voor oude muziek een paar (engelse) profs erop hoorden spelen.....

Het gebeurt dus echt 8O

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 sep 2006 13:49 
Moderator

in ieder geval houden ze daar wel van een beetje humor, zoals uit de website blijkt,
of het te waarderen is laat ik in het midden, de een vindt het leuk de ander niet:
http://www.kempische-egerland-freunde.nl/frame.html (klik op de muis/knipoog)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 sep 2006 18:52 

nou de muzikantentips zijn wel erg te waarderen hoor. :wink: Het te laat komers verhaaltje is weer wat te moralistisch. te laat komen, dat doet toch niemand :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 okt 2006 09:47 
Moderator

wat moet je hier nu weer van denken:
http://www.thomann.de/de/mt_vernon_460m ... ckiert.htm
of zo:
http://www.dooyoo.de/musikinstrumente/m ... ml/Preise/

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 nov 2006 15:59 

Onder het mom van "Ik maak bijna winst!"

vergelijk de toeter in kwestie bij de bovenste twee advertenties eens, mag je daarna raden waarom de piccolo in kwestie in de verkoop is.

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?xl=1&ds=to%3A1%3Blt%3Azip%3Blx%3A%3Bly%3A%3Bkw%3Apiccolo%2520trompet%3Bosi%3A2&srt=pu

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jan 2007 19:18 

Citaat:
òòòòòòòòòh wat een uitzonderlijk mooie trompet is dit zeg, hoe kan dat nu voor deze lage prijs??? dit is ècht ONGELOFELIJK. Via eigen import uit Duitsland deze prachtige en uitstekend klinkende goudkleurige bi-colour Bes trompet van Benson + ML boring, duim en vingertriggers en een verzilverd mondstuk en splinternieuw in luxe koffer of lichtgewicht gigbag met rugzakgarnituur, trompetventielolie made in USA, schuifvet uit Zwitserland en dat alles hélemaal kompleet voor slechts 159 euro??? en splinternieuw in doos??? mááááááááár dit is ècht te gek zeg.
Kan worden bezorgd en NU óók in geheel zilveren uitvoering verkrijgbaar. Vraag naar de prijs.

Absoluut de beste koop-prijs-keus en kwaliteitsgarantie en 1 jaar fabrieksgarantie en dan ook nog eens met 10 dagen recht van retour???? wáááááááááuw wat een prachtige aanbieding en wat een krachtige, heldere en zuivere klank komt er uit deze geweldige trompet en wat een briljante toon, hij schettert zo lekker en wat spreekt hij goed aan en wat lopen die ventielen héérlijk licht en soepel, dit is ècht iets goeds. Probeer hem, test hem uit en je zult versteld staan.

Deze trompet is uitgetest, goedgekeurd en warm aanbevolen door muziekschool en privéblaasdocenten.

Johans blaasatelier maakt deel uit van Witte's Muziekcentrum Hilversum, de médiastad van Nederland en is een vertrouwd adres voor alle muziekinstrumenten en accessoires en VANDAAG BESTELD = MORGEN IN HUIS.

De advertentie van marktplaats slaat dan weer op een trompet van Idiote chinese makelij.....

Profiel  

Berichttitel: Marktplaats
BerichtGeplaatst: 28 jan 2007 16:22 

Sommige advertenties op de marktplaats zijn werkelijk ongelofelijk!
Ik heb in een eerder topic al eens geschreven dat ik me er mateloos aan erger. Wat lopen er toch een hoop onbenullige handelaren rond die rommel vekopen en dat aanprijzen alsof het top instrumenten zijn! Eigenlijk zouden we een plan moeten bedenken waarmee we dit soort jongens eens op hun neus laten gaan. Iemand een idee?
Let wel, ik heb niks tegen mensen die hun waar aanprijzen, maar chinese rommel verkopen en daarbij de indruk wekken dat er niks beters te koop is, dat gaat me echt tever! Kortom, boycotten die hap!!!

Smith & Watkins
Bach Strad 72*

Profiel  

Berichttitel: pfffff
BerichtGeplaatst: 28 jan 2007 17:14 

Henry, relax man!

Alle waar naar z'n geld. Iemand die een nieuwe opoefiets voor €130,- die weet toch ook dattie op een pisbak rondrijdt? Waarom zou een Batavus opoe €400,- moeten opbrengen?
Met toeters is dat precies 't zelfde. Ik heb echt geen medelij met lui die voor €200,- een nieuwe trompet kopen en dan thuis erachter komen dat het eigenlijk weggegooid geld is.
Die bijdehante gasten die denken dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten en zichzelf heel wat vinden omdat zij zo slim waren om voor tweehonderd ballen klaar zijn, terwijl wij onnozelaren er het tienvoudige voor neerleggen, worden zo lekker gestraft. Net goed! Meer van die Chinese shit a.u.b.

www.luxuriamusic.com

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 244 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 31  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur