Het nivo van de 'glazen trompet' lijkt me toch wel iets serieuzer dan dit, maarrrrr............ het zijn wel FANTASTISCHE TOETERS! Ben benieuwd hoe sommige klinken
er bestaat wel iemand die kristallen bekers voor je trompet maakt parker via www.trumpetguild.org kun je dat bekijken bij de links staat hij met zijn eigen website.
maar warrom zou je willen straaljageren
Geregistreerd: 08 maart 2003 21:43 Berichten: 22 Woonplaats: Den Bosch
Parker heeft wel heel stoer foto's van bekende trompettisten op zijn site staan, maar ik heb er nog nooit op een zien spelen. Ik denk ook niet dat er een foto bij zou staan van een Arturo Sandoval die de beker laat springen.
_________________ een drummer is net een condoom, het is veiliger met maar lekkerder zonder
T lijkt me gewoon leuk om zoiets een keer te horen/proberen, maar als ik de prijzen zo een beetje zie van de parkertrompetjes dan is het wel een beetje aan de dure kant voor "gewoon leuk".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen