kun je volgen hoe een Bach cornet "gesloopt" wordt
en een trompet ontstaat.
Interessante plaatjes !
Maar wat te denken van de authenticiteit van het nieuw ontstane instrument ? Oud beter dan nieuw, nieuw beter dan oud ? Wie stelt zich hierbij nog andere vragen ?
Of oud beter is dan nieuw weet ik niet maar dit soort dingen vind ik echt geweldig om te zien!!! Hoe meer van dit soort presentaties jullie in de aanbieding hebben hoe liever.
Trouwens, is er misschien ook iemand die van een oude vriendschapsring, een vriendschapsketting en een Seat Cordoba diesel een Bach Ml met een Sterling 43 beker kan maken??
Ja, kom maar....verpatsen we ze wel op het Waterlooplein. Die Seat zal toch wel een leuke cent moeten opleveren? Kunnen we van dat geld net zo lang E-bay afstruinen tot er eentje te koop staat.
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
Geluidsfragmenten gehoord op de laatste page van zijn carrousel ? Weet niet wat ik van de klank moet denken ... een 43G speelt uiteraard 'warm', maar het is niet mijn voorkeur ... Misschien stond mijn 'treble-' knop niet ver genoeg naar rechts ?
Geregistreerd: 16 maart 2002 10:38 Berichten: 101 Woonplaats: Heerlen
JeroenJongeling schreef:
Hornblower, ik vond z'n opnames ook niet om te pruimen hoor!
Ik zou zeggen: "eens een cornet, altijd een cornet, ook al bouw je hem om naar een trompet". Leuk dat we eens voor een keer het met elkaar eens zijn Jeroen [just kidding]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen