bartjefrit schreef:
Kom op mensen. Wij zijn het gewend om over hafa A,B,C,D niveau te praten, maar daar heeft Lisa duidelijk nog niet van gehoord. Ze koppelt dus het niveau aan de te spelen partij in haar eigen vereniging. Wat ze dus waarschijnlijk bedoeld is dat het gaat om niet te moeilijke solowerken. (Hafa A of misschien B) Dan moet je niet aankomen met Intrada en ook niet Rapsody (al vind je dat zelf misschien nog makkelijk).
Voor Lisa:
Veel solowerken, ook op beginnersniveau, hebben pianobegeleiding. Ik denk dat je het beste even kunt vragen aan je trompetdocent. Als je geen docent hebt kun je ook nog vragen aan de dirigent van je fanfare of ervaren muzikanten uit je vereniging. Ook voor beginners zijn er leuke solowerken. Trek je niet teveel aan van sommigen op dit forum, voor de meeste is het lang geleden dat ze nog beginnersstukjes speelden, en kunnen zich misschien niet goed inleven in jouw situatie.
Veel succes ermee!
echt iets concreets zie ik jou niet noemen. ik begreep het echt niet, en we hebben een verhelderende pb gesprek gehad. Niet zo achteraf lopen natrappen, nergens goed voor.