trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Een lege zomervakantie
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 04:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2006 11:39 

Hey,

Ik ga komend jaar mee als trompettist in de band van de continentals 8) . De continentals is een gospelorganisatie die elk jaar meerdere tours door heel europa organiseert. Mijn tour gaat dit jaar door nederland, duitsland, denemarken en zwitserland. Ik heb afgelopen jaar ook al getourd, en t was errug gaaf :D ! We hebben nog een trompettist(e) nodig, dus als je zin hebt: kijk eens even op www.continentals.nl

Groet, Johan

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2006 17:14 

Citaat:
maar je kunt ook zelf zoeken....google is your best friend

Natuurlijk kan ik zelf zoeken, maar misschien zijn er mensen met goede ervaringen :wink: . Trouwens, het is zoeken naar een speld in een hooiberg....(al geprobeerd).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2006 17:26 

Citaat:
Hey,

Ik ga komend jaar mee als trompettist in de band van de continentals . De continentals is een gospelorganisatie die elk jaar meerdere tours door heel europa organiseert. Mijn tour gaat dit jaar door nederland, duitsland, denemarken en zwitserland. Ik heb afgelopen jaar ook al getourd, en t was errug gaaf ! We hebben nog een trompettist(e) nodig, dus als je zin hebt: kijk eens even op www.continentals.nl

Groet, Johan

Oh, dat lijkt me wel heel erg gaaf zeg! Maar ja, ik denk niet dat mijn lieve moedertje me laat gaan.... :( (ik ben bijna 16).

Ik denk eigenlijk niet dat het gaat lukken, maar misschien als ik ouder ben.....

Ik heb gelezen dat je ook auditie moet doen, heb je er een bepaald niveau voor nodig? (Ikzelf ben bezig met mijn D-examen.)

Groetjes

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2006 17:32 

Ook de kosten van dat project zijn niet te zuinig... Geloof best dat het heel leuk is allemaal.. maar ik verdien liever een eurotje of duizend dan dat ik ze moet uitgeven om te mogen toeteren.. 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2006 17:38 

Citaat:
Ook de kosten van dat project zijn niet te zuinig... Geloof best dat het heel leuk is allemaal.. maar ik verdien liever een eurotje of duizend dan dat ik ze moet uitgeven om te mogen toeteren..

Inderdaad, had ik ook al gezien, vanaf 750 euro zo'n beetje. Da's niet mis! Zelf kan ik het niet betalen en om dat nou aan m'n ouders te vragen.... dat kan ik ze niet aan doen!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2006 20:16 

Hey allemaal!

Het nivo is zo hoog als je het zelf maakt... Ik bedoel:. Het nivo van de continentals was voor mij zeer goed te doen (ik heb zelf vorig jaar c-examen gedaan). Je krijgt partijen, en speelt die. Op een gegeven moment kom je zo ver met de band dat je de partijen zelf gaat aanvullen, je blijft dus constant bezig met upgraden van het nivo...

Je moet je er wel bewust van zijn dat je als je op tour bent heel veel tijd doormaakt met de groep (zangers, instrumentalisten, dirigent, enz...). Je doet dus veel meer dan muziek maken alleen. Je maakt veel lol, bent bezig met van alles en nog wat. Je bent dus veel breder bezig dan alleen je muzikale nivo opkrikken...

En over je leeftijd: ik was vorig jaar 17, en heb geen probleem gehad met mijn leeftijd! Er gaan veel meer mensen mee van deze leeftijd, dus dat zal het probleem niet zijn. Als je moeder er problemen mee heeft dat je mee zou gaan met de continentals, moet je gewoon eens een meeltje doen naar naar de continentals. Er zijn veel mensen die op jonge leeftijd mee gaan, dus daar kunnen ze je vast wel een goed advies over geven.

Over het geld hetzelfde: neem eens contact op met de mensen van de continentals. Zij krijgen deze vraag vaak, en hebben misschien wel oplossingen voor je klaar liggen.

Heb je verder nog vragen: voeg me ff toe op msn: johan-wienen@hotmail.com

Groet, Johan

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 mei 2006 21:02 

Ik speel bij zomerorkest Adhoc..... erg gezellig orkest en er wordt erg goed muziek gemaakt!

In juli on tour in Zuid Frankrijk ....

neem maar eens een kijkje op www.adhoc2.nl 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 mei 2006 21:48 

MarcelA schreef:
Ik speel bij zomerorkest Adhoc..... erg gezellig orkest en er wordt erg goed muziek gemaakt!

In juli on tour in Zuid Frankrijk ....

neem maar eens een kijkje op www.adhoc2.nl 8)

Been there, done that, got the T-shirt 8) :D

Geintje, AdHoc is echt supergezellig en superleuk. Heb daar een paar heel leuke vankanties mee gehad.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur