Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
Vrijdag wordt bij ons orkest "Blood, Sweat and their Best" uitgedeeld, met o.a.
Hi-De-Ho, Lucretia MacEvil, Spinning Wheel, Go down gamblin' en For my lady
Heb even een stukje van de demo-cd gehoord, lijkt me nogal pittig!
Heeft iemand dit stuk al eens gespeeld? is het te doen?
hangt er vanaf wat voor arrangement het is he. als je de originele solo van spinning wheel voor de kiezen krijgt dan heb je wsl een probleem (ik althans)
heb nog nooit van dit arrangement gehoord
Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
het arrangement is van Bjorn M Kjaernes en de muziek komt van Norsk Noteservice as
www.noteservice.no als ik het demotje zo beluister loopt het meerdere malen tot d3, voor mij echt wel de max
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Ik ben fan! BS&T is een van de gaafste bands van hun tijd, mijns inziens. Ik heb 4 cd's van ze. (Dat is voor mijn doen veel.)
Ik ken jullie arrangement verder niet, maar heb zowat anderhalf jaar geleden de Spinning Wheel solo gespeeld bij een promsconcert. Er is een DVD van gemaakt, en op het gevaar af voor arrogant te worden uit/afgemaakt hier, het lijkt bijna! In dat arrangement (van Stijn Rutten) zat de solo eigenlijk in de 1e klarinet (!?!), dus die konden allemaal meekijken of ik geen foute noten speelde. Pfff.
Maar om op het onderwerp terug te komen: met een goede rockband als ritmesectie kan het best te spelen zijn, zonder (dus alleen harmonie of fanfare) denk ik niet dat het iets kan worden.
De solo is overigens van Lew Soloff, zeer de moeite van het beluisteren waard!
OEI denk (en hoop) niet dat dat in mijn partij staat! en anders moet een van jullie hem maar bij ons komen blazen.........................
Bij de uitgever hebben ze een "downloadarea" voor partijen die niet bij de standaard-
uitgave zitten. In het rijtje staat ook Blood Sweat at their Best.
Om een indruk te krijgen: www.noteservice.no/korps/index.php?url=download.php
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen