Geregistreerd: 10 nov 2004 16:23 Berichten: 51 Woonplaats: Den haag
Heeft iemand hier toevallig de bladmuziek van? Of een opname. Ik moet dit werk namelijk binnenkort gaan uitvoeren en ik wil het graag wel eens horen. Ik heb de bladmuziek echter al besteld, maar als iemand me al zou kunnen mailen, zou ik t al eens kunnen doornemen.
Hij staat ook op de solo cd van Peter Masseurs. Ik zal de bladmuziek ff inscannen voor je. Ik heb hem eens in de kerk gespeeld en die mensen wisten niet wat ze meemaakten. Je kan er namelijk lekker in uithalen en ook super zacht spelen. Die mensen waren alleen maar van die psalmen en standaard kerkliedjes gewend. Lachen was dat.
Als het niet teveel gevraagd is , ik heb ik ook wel belangstelling voor dat stuk. Naar alle waarschijnlijkheid zal er dan ook wel een orgel partij bij zitten.
trumpetvos schreef:
Als het niet teveel gevraagd is , ik heb ik ook wel belangstelling voor dat stuk. Naar alle waarschijnlijkheid zal er dan ook wel een orgel partij bij zitten.
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Een mooie opname is ook die van Jakob Slagter (ja, op hoorn) tijdens het galaconcert van de Black Dyke Brassband onder leiding van niemand minder dan Heinz Friezen, ter gelegenheid van het Europees Brassband Kampioenschap in... tja het jaartal weet ik niet meer zeker, ik meen 1989. Erg gaaf concert, Jakob speelt ook nog de finale van het hoornconcert van Richard Strauss, en verder is ook Fanfare & Flourishes (James Curnow), de ouverture Figaro's Hochzeit (Mozart), Serenade (Derek Bourgois), en de finale van de 9de van Dvorak te beluisteren op deze cd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen