RoY schreef:
mi trompeta schreef:
trmiriatist schreef:
Jonges... Ik bedoel het eg niet slecht ofzow hoor! Maar kom op hey... Je mag je zelf best goed vinden maar zeg het dan niet! of iets minder vaak of laat het iets minder merken! Kom op hey... Wat maakt mij het nou uit... ik ben 16 speel 5 jaar en heb me A diploma... Jullie zijn ook beter dan mij... en ik ben eg niet jaloers ofzow... maar Kom op joh... doe is niet zo egoistisch!
Nee maar meteen gaan kotsen op iemand omdat hij vertelt dat hij zichzelf goed vindt, in mijn optiek terecht, na 4 jaar conservatorium te Amsterdam, met dhr. Frits Damrow... Als je daar doorkomt BEN je ook goed, en zoals hij zelf aangeeft, blijft er ook (zelfs

) voor hem nog dingen te verbeteren.
Als jij dan meteen als nieuweling hier aan komt met: Ik kots hierop, en ik mag jou niet.. kan ik me erg goed voorstellen dat veel mensen, waaronder ikzelf zich daar aan irriteren

Nou ,als ik dit zo lees dan vindt ik toch dat je jezlef toch een beetje vastpraat.Trimiriatist heeft van de ene kant wel degelijk gelijk!,hoe goed je ook bent en ook al ben je overal doorheen gekomen,het blijft hoogst vervelend en zeer irritant wanneer men zichzelf erg omhoog prijst!!!!.....het is nooit goed om aan te nemen van dhr frits ,dat je ''goed bent'' beetje raar geformuleerd ...je zult best goed zijn maar dat zegt men niet van zichzelf!!

Ik zeg het ten eerste niet van mezelf, maar neem het op voor een ander die, in tegenstelling tot vele anderen op dit steeds gezelliger wordende forum, al wel redelijk wat gepresteerd heeft in het prof circuit van Nederland op het gebied van trompetspelen, wat zeker niet makkelijk is.
Ten tweede is het absoluut niet zo dat marnix zichzelf continu omhoog prijst, maar het is toch zeker een indicatie van niveau, dat je uberhaupt toegelaten wordt in Amsterdam, en ja, dan mag je van mij zeggen dat je goed bent, want dat is nou eenmaal zo.
Het is een gerenommeerd conservatorium, waar uitstekende vakmusici doceren, en worden opgeleid, wou jij soms beweren dat dat niet zo is?
Ik zou als ik jou was voor de grap maar ff zo'n toelatingsexamentje proberen, kijken of je er wat van bakt, ben erg benieuwd
Wat mij betreft, case closed hierzo