trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Masterclass Frits Damrow!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 17:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 2005 22:15 

Trompettor schreef:
Wie heeft de score nog bijgehouden?

geen idee, maar onze kant was aardig ingelopen na de pauze, toch Alex? :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 2005 23:39 

Dehaanmuziek schreef:
mi trompeta schreef:
Volgende keer toch maar weer in De Dobber 8)

Deze locatie bestaat volgend jaar niet meer, dan hebben we een gloednieuw gebouw!
Het was er nu echt een puinhoop, dat was jammer, het slechte weer van de afgelopen dagen heeft het niet echt beter gemaakt, helaas!

heb een schets gezien van hoe het gebouw er waarschijnlijk uit gaat komen te zien en dat is een goede locatie voor zoiets hoor :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 2005 23:56 
Moderator

Schijnbaar voelen veel mensen zich in hun kruis getrapt door mijn post, en dat is heel jammer, maar als diezelfde mensen zich zouden realiseren dat niet alles tegen hun keizelijke hoogheidjes gericht is, zouden ze veel vrijer in het leven staan.

Waar ik mijn stelling op baseer is, niet zozeer op wat personen hier melden, maar meer op dit forum als geheel, waar er maar weinig interesse is voor de oudste trompetprofessie, nl klassiek trompet. Een heel redelijke aanname mijnerzijds.

Eventuele opmerkingen over mijn gedragingen zijn verder niet aan de orde, of ben dan iig zo consequent om dat ook via pm te doen, meneer KAKEN. :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2005 01:31 

Yamahaddatdangezegd schreef:
Han schreef:
en ook het omzetten van lage buikademhaling voor het klassieke naar een iets hogere bij bigband lukt redelijk.

Helemaal off-topic, maar dit snap ik niet, ik denk dat als je iets nodig hebt bij bigbandspel, het wel de laagst mogelijke buikademhaling is. Maar het kan zijn dat ik het verkeerd heb, of deze opmerking misinterpreteer. Ik snak hoe dan ook naar een nadere uitleg!

Als je naar mijn workshop was gekomen, had je begrepen dat alleen zo laag mogelijk ademhalen niet de beste methode is voor compact en hoog spelen. Maar daar heb ik ook al genoeg over geschreven, dunkt me.

Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 30 nov 2005 01:43, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2005 01:42 

marnix schreef:
Waar ik mijn stelling op baseer is, niet zozeer op wat personen hier melden, maar meer op dit forum als geheel, waar er maar weinig interesse is voor de oudste trompetprofessie, nl klassiek trompet. Een heel redelijke aanname mijnerzijds.

Als dat zo is, wat dan nog. Iedereen mag zijn hobby toch uitoefenen zoals hij dat wil?

Als je als prof. niet geinteresseerd bent in allerlei verschillende stijlen. Dan vindt ik dat wel een gemis.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2005 08:43 

marnix schreef:
Eventuele opmerkingen over mijn gedragingen zijn verder niet aan de orde, of ben dan iig zo consequent om dat ook via pm te doen, meneer KAKEN. :roll:

Helaas, ik heb mijn zegje gedaan en ik ga mensen op dit forum niet verder lastig vallen met allerlei onnuttige berichten. En ook niet via een PB want ik wil er verder ook geen tijd meer aan kwijt raken. Die gebruik ik liever om de nuttige berichten uit dit forum te vissen. Of thuis te oefenen :wink: (sorry dat dit in dit onderwerp tussendoor is gekomen... :? )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2005 08:58 
Moderator

erikveldkamp schreef:
marnix schreef:

Als dat zo is, wat dan nog. Iedereen mag zijn hobby toch uitoefenen zoals hij dat wil?

Als je als prof. niet geinteresseerd bent in allerlei verschillende stijlen. Dan vindt ik dat wel een gemis.

nogmaals, Erik, het was geen aanval, het was iets wat mij opviel.

En dat mensen dan helemaal over de rooie gaan als ik dat constateer, is een beetje jammer.

Verder even goeie vrienden hoor :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2005 14:23 

Ik kon helaas dus ook niet aanwezig zijn..... Ik hoop dat ik de volgende keer eindelijk een keer wél kan.. Ik hoop dat iedereen die wel geweest is heeft genoten en veel geleerd heeft!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur