Ik moet zeggen dat het weer een geslaagd weekendje was.......... Our story begins saturday evening. Was wel weer een geweldig slot van call of the cosacks. Voor de 2e keer en 3e keer (toegift) hebben NJFO Thomas en ik toch weer een te lange c4 en g3 eruit geprakt, jullie begrijpen t, een trompettist moet altijd even langer aanhouden..... en vandaag met lamoraal ging het ook wel behoorlijk..
Ik geniet altijd van jullie.. dat weet je!
De laatste noot van call of the kontsex was idd super... Ben nog steeds doof in stereo! Ik denk ook dat ik niet goed zit daar vooraan. Trompetjes in rechteroor en bastrombone in linkeroor is niet fijn...
Vrijdagnacht was als vanouds... heb record weer verbroken. Heb welgeteld 30 minuten geslapen (zegt men... ik heb het niet gemerkt).
_________________ Laat dat onderschrift maar zitten...
slotnoot ja, hij lukt gedurende de dag ook al een keer perfect, maar die van de toegift was nog effe beter omdat Thomas en ik echt exact gelijk nog even door gingen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen