Ruli schreef:
Hey Chase,
Het is een inspeelstuk, om warm te worden voor een mars of show.
Het is weer eens wat anders dan een koraal... en zeg nu zelf, hij klinkt toch best spannend_ Tijdens dit warmspelen staat er bijna altijd wel wat publiek te kijken, dus kan je er beter voor zorgen dat het een beetje spannend klinkt. Ik heb tot op heden nog geen spannend koraal gehoord nl.
groet
Ruli
Heej Ruli
Ik had begrepen dat het een inspeelstuk is en dus geen concertwerk ofzo. Aan de andere kant, als iemand de moeite neemt om dit op papier te zetten en er slagwerk bij te schrijven, dan denk ik dat er toch wel interessantere dingen te schrijven zijn. sterker nog, ik denk dat je deze groep, zonder afspraken en noten op papier, spannendere accoorden kunt laten improviseren.

Verder ben ik het met Yamahaddatdangezegd eens: spannendere koralen of akkoorden zijn er genoeg geschreven. (een willekeurig lange-noten-stuk van Mellilo roept bij mij in ieder geval veel meer emotie op.)
Anderzijds ben ik niet echt bekend in de marching-muziek, en als zij zo willen inspelen en het werkt voor hun en hun publiek, wie ben ik dan om daar over te zeuren
Marcel