trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Owjee kritiek mag niet meer!!!!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 04:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2005 22:15 

Tsja :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2005 22:43 

erikveldkamp schreef:
Leuke hobby.... :lol:

kritiek geven?..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2005 22:45 

Goh ik schrijf ook reviews van concerten op forums. Ik ben zeker geen prof dus ja, da moeten de mensen er maar bij nemen. 't belangrijkste is als je kritiek hebt, dat je goed zegt en omschrijft wat er fout was volgens jou. Maar ook even goed zeggen wat er goed aan is op sommige ogenblikken. Je weet nooit wie het leest en dan kan het beledigend overkomen, en let op er kijken meer mensen naar je berichten dan je kan vermoeden, zelf al meegemaakt :oops: En nooit slecht uitgekomen hoor :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2005 22:57 

Citaat:
Er zijn (amateur) gezelschappen die onder leiding staan van dirigenten, en waar kicksen ongenadig (lees: gewoon op een zielige, onbeschofte wijze) worden afgestraft...

Citaat:
erikveldkamp schreef:
Leuke hobby....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2005 07:40 

Gryvix schreef:
Goh ik schrijf ook reviews van concerten op forums. Ik ben zeker geen prof dus ja, da moeten de mensen er maar bij nemen. 't belangrijkste is als je kritiek hebt, dat je goed zegt en omschrijft wat er fout was volgens jou. Maar ook even goed zeggen wat er goed aan is op sommige ogenblikken. Je weet nooit wie het leest en dan kan het beledigend overkomen, en let op er kijken meer mensen naar je berichten dan je kan vermoeden, zelf al meegemaakt :oops: En nooit slecht uitgekomen hoor :D

Heheh ik kijk nu wel uit voordat ik kritiek geef, de HAANTJES zitten al op de loer!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2005 08:09 

Hee, hou mij er buiten! :wink:
IK probeerde er hier weer een beetje een positieve draai aan te geven! Maar blijkbaar moet er hier altijd nog een paar dagen doorgezanikt worden!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2005 12:49 

marnix schreef:
toch raar.

heeeeel raar

ik kan me steeds levendiger voor de geest halen een topic over Sergei nakariakov, waarin de man ook dingen werd verweten, en zelfs sneren werden gegeven over kicksen die volgens bepaalde mensen op dergelijk niveau niet zouden mogen.

Ik maak hieruit op dat er dus schijnbaar alleen kritiek gegeven mag worden op pro's, door ama's, maar dat kritiek op ama's door ama's ( en wellicht pro's ) uit den boze is??

Dat is behoorlijk hypocriet. Of zijn jullie nu allemaalzo verschrikkelijk onzeker over jezelf dat kritiek meteen als een persoonlijke aanval word gezien.

Ik blijf het maar raar vinden....

Lees juist jou bericht, heb ik niet juist ervoor iets over Nakariakov gepost en wat staat daarin over kicksen( in het Belgisch, rateren), juist dat die dat normaal gezien nooit doet.
Wat betreft kritiek, zolang ge voor Uzelf ook kritisch zijt, dan heb ik daar zo geen problemen mee.
Ken er genoeg die zeer kritisch naar anderen toe zijn, maar naar hun eigen toe...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2005 12:56 

symphonic-fan schreef:
marnix schreef:
toch raar.

heeeeel raar

ik kan me steeds levendiger voor de geest halen een topic over Sergei nakariakov, waarin de man ook dingen werd verweten, en zelfs sneren werden gegeven over kicksen die volgens bepaalde mensen op dergelijk niveau niet zouden mogen.

Ik maak hieruit op dat er dus schijnbaar alleen kritiek gegeven mag worden op pro's, door ama's, maar dat kritiek op ama's door ama's ( en wellicht pro's ) uit den boze is??

Dat is behoorlijk hypocriet. Of zijn jullie nu allemaalzo verschrikkelijk onzeker over jezelf dat kritiek meteen als een persoonlijke aanval word gezien.

Ik blijf het maar raar vinden....

Lees juist jou bericht, heb ik niet juist ervoor iets over Nakariakov gepost en wat staat daarin over kicksen( in het Belgisch, rateren), juist dat die dat normaal gezien nooit doet.
Wat betreft kritiek, zolang ge voor Uzelf ook kritisch zijt, dan heb ik daar zo geen problemen mee.
Ken er genoeg die zeer kritisch naar anderen toe zijn, maar naar hun eigen toe...

Dit is het onderwerp waar Marnix het steeds over heeft:
http://www.trompet.nl/forum/viewtopic.php?t=1390

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur