Peter Amersfoort schreef:
baszz schreef:
En sinds wanneer mag je geen kritiek uitten??
Sinds dat er lui zijn die hun mond opentrekken over zaken waar ze zelf nauwelijkes verstand van hebben. Dat noemen ze "de beste Stuurlui staan aan wal".
Als ik ooit in het publiek kom te zitten van dat toetercluppie van jou krijg je de volle laag hier op het forum.
Als jij je daar lekker bij voelt... vooral doen.
De manier waarop jullie sommige dingen opvatten is soms gewoon kinderachtig, er had ook gewoon gevraagd kunnen worden of ik m,n topic iets had willen aanpassen en iets vriendelijker had kunnen brengen in jullie ogen, had ik helemaal geen probleem mee gehad maar nee jullie denken meteen wat is die kerel een vreselijk LUL etc etc etc zonder te vragen wat ie nou precies bedoeld met het onderwerp, tja en als jullie niet zo slim zijn om dat te kunnen bedenken.....
Sommige mensen die mij een beetje kennen weten dat ik dit soort dingen absoluut niet zo bedoel en weten dus wel beter, misschien is mijn manier van typen wel niet zo bijzonder naja so be it, maar pm of vraag het me gewoon ipv meteen erop los te knallen zonder dat je weet waar het over gaat.
En ja ik weet ook wel dat iedereen voor iedereen opkomt en kritiek mag ik en de rest gewoon uitten want als dat niet meer mag wat doet iedereen hier nog.