trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Masterclass Frits Damrow!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 10:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 sep 2005 19:25 

't is in de buurt!
Je bent van harte welkom! :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 okt 2005 13:15 

Even een kleine update:

Er hebben zich nog te weinig mensen opgegeven om ook maar een beetje uit de kosten te komen. Op telefoontjes en mailtjes voor eventuele advertenties of artikelen in de bladen krijg ik nagenoeg geen reacties, om wat voor reden dan ook!
Toch wil ik de mensen die zich hebben opgegeven niet teleurstellen, dus heb ik (in overleg met Frits Damrow) het volgende besloten:

De Masterclass zal niet worden gehouden in "De Dobber", zoals eerder vermeld, maar in het muziekgebouw van m'n eigen veeniging, eveneens in Kortenhoef! Een adres en routebeschrijving komt binnenkort op mijn site te staan! Voordeel hiervan is dat het voor mij wat goedkoper is en voor iedereen de drankjes goedkoper zijn (niet onbelangrijk, dacht ik! :wink: ) De zaal is een stuk kleiner, dus wordt het een wat knusser geheel!

De toegangsprijs zal zakken van 20 euro naar 15 euro, dit om de drempel wat te verlagen voor de mensen die het eerst misschien toch wat te duur vonden!

Ik ga er wel van uit dat er zich nog meer mensen zullen opgeven!

Nieuwe flyer

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 okt 2005 14:49 

Jammer dat er nog steeds zo weinig mensen zich hebben aangemeld. Maar wel heel gaaf, dat het allemaal toch gewoon door gaat! :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 okt 2005 15:00 

inderdaad...
ik heb er echt heel veel zin in :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2005 11:35 

Ik heb even een soort routebeschrijving gemaakt! Mochten er vragen over zijn hoor ik het wel!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 okt 2005 14:10 
Ik heb er echt NU al zin in :lol:

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2005 14:40 

Ik heb een aantal maanden geleden een mailtje gekregen van Safira Hof. Ik heb haar een aantal keer gemaild, maar krijg steeds foutmeldingen. Helaas heb ik het originele mailtje op de een of andere manier niet mee (terwijl ik ze altijd bewaar) dus kan ik ook niet controleren of het mailadres klopt!
Is zij toevallig bij iemand van hier bekend? Of misschien komt ze hier zelf ook wel?!

Ik hoor het graag, want het zou kunnen zijn dat ze nog helemaal niet op de hoogte is van de veranderingen van de masterclass!

Verder beginnen de inschrijvingen eindelijk een beetje op gang te komen, maar er kunnen nog steeds mensen bij!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2005 16:21 

Dehaanmuziek schreef:
Ik heb een aantal maanden geleden een mailtje gekregen van Safira Hof. Ik heb haar een aantal keer gemaild, maar krijg steeds foutmeldingen. Helaas heb ik het originele mailtje op de een of andere manier niet mee (terwijl ik ze altijd bewaar) dus kan ik ook niet controleren of het mailadres klopt!
Is zij toevallig bij iemand van hier bekend? Of misschien komt ze hier zelf ook wel?!

Ik hoor het graag, want het zou kunnen zijn dat ze nog helemaal niet op de hoogte is van de veranderingen van de masterclass!

Verder beginnen de inschrijvingen eindelijk een beetje op gang te komen, maar er kunnen nog steeds mensen bij!

Ja ik ken haar

haar naam is afira hof
niet safira
ik stuur je wel PM

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur