baszz schreef:
Oejee hete kolen op het vuur gegooid...
Ik zeik niemand af, ik meld alleen wat mijn ervaringen zijn zoals anderen mij afzeiken wannner ze maar willen.
En sinds wanneer mag je geen kritiek uitten??
Tja ik denk dat ik maar eens de boel flink ga opstoken hier en daar want als je je eigen beleving niet mag omschrijven wat voor een nut heeft een forum dan nog.
Uiteraard mag je kritiek uitten, maar ik snap niet waarom op deze manier. Het is geen wedstrijd. Zie elkaar liever als collega's dan als vijanden zou ik zeggen. Zoals ik al zei, wees blij dat jullie als vaandel fanfare een concertafdelingfanfare op bezoek krijgen. Hebben jullie beter gespeeld, keep up the good work en zorg dat je zelf in de hoogste afdeling komt. Lijkt me een gezonde uitdaging.
Je mag wat mij betreft best kritisch zijn naar een ander orkest, als jij na afloop van publiek hoort dat het een orkest beter is dan de ander . Maar dat moet je niet zielig gaan doen als je om uitleg word gevraagd of erop word aangesproken. Dan moet je jezelf gewoon volwassen gaan onderbouwen in plaats van tekst en titels verwijderen.
Ik reageerde vooral omdat ik het idee kreeg dat het echt zoiets was van.. 'wij waren lekker beter'.
Maar om de vraag van Jan leven in te blazen, wie dirigeerde GFO?