trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Owjee kritiek mag niet meer!!!!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 07:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2005 13:08 

Gelders fanfare orkest speelde enkele maanden terug nog in de concertafdeling fanfares op het WMC. Ik kan me niet herrineren dat het toen vals klonk ofzo, dus dan moet er een hoop verandert zijn :? :?:

Best kans dat er hier GFO'ers zijn, maar als iemand in 10 regels een orkest afkraakt en dan in de 11e regel gaat vragen wie er bij spelen, denk ik niet dat je vele (positieve) respons krijg. Ik zou zeggen wees blij dat je met een concertafdelingconcert een concert hebt mogen geven. Jammer dat er dan vooral gediscussieerd word van wie is er beter na zo'n concert, het is geen concours.

Gisteren hebben we met AFC Andel volgens mij een erg leuk concert gegeven in Belgie, en ik heb zeker genoten van Vlaams Fanfare Orkest, vind ze een goede sound hebben. Mooi uitziende concertzaal met behoorlijk wat publiek en 2 concertafdeling orkesten, volgens mij een geslaagde avond. Het was trouwens wel heet om te blazen zeg... erger als ik kerkrade vond ik!! Of dat invloed heeft gehad weet ik niet, maar af en toe dat zweet tussen je mondstuk ... :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2005 13:33 

Ja Bas, dat heb je niet echt handig gedaan!
Ik zou ook niet meer reageren!
Je bedoelt het vast niet zo, maar ik zou het ook niet echt prettig vinden als mijn orkest zo afgekraakt zou worden. (en dat is kwalitatief ongetwijfeld een heel stuk minder! :lol: )
En volgende keer even van tevoren melden dat je zo'n concert hebt, dan kunnen er meer mensen komen luisteren. Weten we meteen of er mensen zijn die het met je eens zijn! :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2005 16:19 

Oejee hete kolen op het vuur gegooid...

Ik zeik niemand af, ik meld alleen wat mijn ervaringen zijn zoals anderen mij afzeiken wannner ze maar willen.
En sinds wanneer mag je geen kritiek uitten??

Tja ik denk dat ik maar eens de boel flink ga opstoken hier en daar want als je je eigen beleving niet mag omschrijven wat voor een nut heeft een forum dan nog.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2005 16:27 

Als ik een slecht concert meemaak..

Praat ik daar het liefst niet meer over.

Maar buiten dat... iedereen heeft recht om zijn mening te uiten, over het algemeen is het GFO beter dan het gemiddelde nederlandse orkest..

Maar dat niveau muziek heeft iets meer kritiek nodig..
anders blijft er van een 2e/3e divisie orkest niets meer over..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2005 16:39 

baszz schreef:
Oejee hete kolen op het vuur gegooid...

Ik zeik niemand af, ik meld alleen wat mijn ervaringen zijn zoals anderen mij afzeiken wannner ze maar willen.

Tja ik denk dat ik maar eens de boel flink ga opstoken hier en daar want als je je eigen beleving niet mag omschrijven wat voor een nut heeft een forum dan nog.

Uiteraard mag je kritiek uitten, maar ik snap niet waarom op deze manier. Het is geen wedstrijd. Zie elkaar liever als collega's dan als vijanden zou ik zeggen. Zoals ik al zei, wees blij dat jullie als vaandel fanfare een concertafdelingfanfare op bezoek krijgen. Hebben jullie beter gespeeld, keep up the good work en zorg dat je zelf in de hoogste afdeling komt. Lijkt me een gezonde uitdaging.

Je mag wat mij betreft best kritisch zijn naar een ander orkest, als jij na afloop van publiek hoort dat het een orkest beter is dan de ander . Maar dat moet je niet zielig gaan doen als je om uitleg word gevraagd of erop word aangesproken. Dan moet je jezelf gewoon volwassen gaan onderbouwen in plaats van tekst en titels verwijderen.
Ik reageerde vooral omdat ik het idee kreeg dat het echt zoiets was van.. 'wij waren lekker beter'.

Maar om de vraag van Jan leven in te blazen, wie dirigeerde GFO?

Laatst bijgewerkt door PieterBastrombone op 30 okt 2005 16:45, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 okt 2005 16:43 

Thijmen Botma.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2005 09:34 

baszz schreef:

Sinds dat er lui zijn die hun mond opentrekken over zaken waar ze zelf nauwelijkes verstand van hebben. Dat noemen ze "de beste Stuurlui staan aan wal".
Als ik ooit in het publiek kom te zitten van dat toetercluppie van jou krijg je de volle laag hier op het forum.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2005 09:41 

Peter Amersfoort schreef:
baszz schreef:

Sinds dat er lui zijn die hun mond opentrekken over zaken waar ze zelf nauwelijkes verstand van hebben. Dat noemen ze "de beste Stuurlui staan aan wal".
Als ik ooit in het publiek kom te zitten van dat toetercluppie van jou krijg je de volle laag hier op het forum.

8O 8O :!: 't gaat er lekker aan toe ..

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur