Yamahaddatdangezegd schreef:
We hebben het gisteren met wat bier op met 3 man (en een vrouw) gespeeld, en ik zie nog steeds niet waarom het zo slecht gearrangeerd zou zijn. Best leuke zettingen, geen standaard akkoordjes... Het is moeilijk om aan zoiets bekends als happy birthday met maar 4 stemmen nog een originele draai te geven, hetgeen ik hier toch aardig gelukt vind. Van de mensen die het slecht vinden (over de uitvoering (mp3) heb ik het even niet dus hè!) zou ik graag willen weten wát ze er zo slecht aan vinden...
Groeten!
Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar het spreekt me gewoon nul aan. Je hebt eerst vier maten aankondiging, waarvan ik eigenlijk alleen de eerste maat interessant vind. Daarna komt het eigenlijke 'liedje' waar ik al helemaal niet warm van word om nog maar niet te spreken over die jammere 4e partij. Hierna komt weer het intro, maar deze keer als uitro, om te besluiten op die rare f#. Al met al vind ik het een nietszeggend ding en krijg ik er nou niet bepaald dat joepie-ik-ben-jarig-en-wat-wordt-er-een-vrolijk-liedje-voor-me-gespeeld-gevoel.
Merk op dat dit mijn smaak is. Het feit dat ik het beroerd
vind wil niet zeggen dat het ook beroerd
is.