trompet.nl > forum > Toon onderwerp - WMC
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 16:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2005 08:09 

Mee eens. Niet om conservatief te doen, maar: waar gaat dit uieindelijk op uitkomen, professionele theaterproducties, die een vereniging nog meer geld kosten dan al die uithulpen al doen. Ik persoonlijk ben niet zo'n operafreak (sorry) en vond het geheel dus niet echt boeiend. Ik vind het erg jammer dat ik Achel niet gehoord heb, maar ik moest een keuze maken, want ik vond de kaarten dit jaar onbehoorlijk duur. Ik had een zitplaats in vak E waar je dus alleen de rand van het podium en twee hoornbekers zag. Na het eerste stuk van het Vlaams FO ben ik ergens anders gaan zitten.

Bij maasbracht waren twee (of zelfs drie?) mensen die de es en piccolopartijen voor hun rekening namen. Ik herkende ook alleen Rik.

www.aachen-bigband.de
trompet: Van Laar B7 - Kanstul M-B5/B5L
bugel: Van Laar Oiram - Denis Wick RW4FL

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2005 14:12 

captain schreef:
Maasbracht dus gewonnen !!! Proficiat !!!

Weet er iemand wie in Maasbracht op de kleine trompet speelde (zowel es- als piccolo) ? Ongelooflijk goed !!!

Normaal geziek Rik Knarren, is van Limburg, die gast speelt erg goed ja.
Speelt al van zijn 18de bij een professioneel symf. Orkest. Het Radio symf. orkest of het Radio Phil. gooi die twee altijd door elkaar. Studeert nu bij Damrow.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2005 14:16 

Vond die Es-trompet van het Vlaam Fanfare orkest ook goed en mooi klinken.
Niet overheersend, mooi kleuren.

Heb Maasbracht niet gehoord, maar Was Rik soms niet overheersend, kan soms nog wel eens uithalen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2005 15:04 

symphonic-fan schreef:
captain schreef:
Maasbracht dus gewonnen !!! Proficiat !!!

Weet er iemand wie in Maasbracht op de kleine trompet speelde (zowel es- als piccolo) ? Ongelooflijk goed !!!

Normaal geziek Rik Knarren, is van Limburg, die gast speelt erg goed ja.
Speelt al van zijn 18de bij een professioneel symf. Orkest. Het Radio symf. orkest of het Radio Phil. gooi die twee altijd door elkaar. Studeert nu bij Damrow.

RIk speelt bij RSO en is al afgestudeerd bij Frits.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2005 15:05 

symphonic-fan schreef:
Vond die Es-trompet van het Vlaam Fanfare orkest ook goed en mooi klinken.
Niet overheersend, mooi kleuren.

Heb Maasbracht niet gehoord, maar Was Rik soms niet overheersend, kan soms nog wel eens uithalen.

Ik vond Rik zeker niet overheersend, hij mengde heel goed met de rest. En om overheersing te voorkomen heeft hij zelfs een stukje met stofdoek over de piccollobeker gespeeld.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jul 2005 13:39 

Zo ik ben weer terug in Nederland, heb gister nog getoet met het NJFO in Kerkrade was ook weer supergezellig.....Jammer dat er weinig publiek was, maar we hebben desondanks lekker getoet. 2 premieres gebracht (in memoriam Piebe Bakker, Rob Goorhuis en Ode to Lilith voor altsax solo gespeeld door Ties Mellema van Alexander Comitas ook gaaf stuk) daar na nog even egmont eruit gepoept en call of the kontsex...... Toch gaaf stuk van die Graham............

Vondt trouwens dat wij met DSS ook toch een vette prestatie hebben neergezet. Wat is het toch een kick om daar te spelen op dat podium.
Vondt het voor de Friezen niet verdiend trouwens, vondt dat zij ondanks de missers in Derivations de mooiste beleving van het stuk brachten. Jammer dat ze zo ondergewaardeerd werden.
Ach en ja maasbracht, ik vondt derivations echt niet sterk en daarna ja het was mooi, maar ook naar mijn mening vondt ik het niets meer met fanfare te maken hebben, op een gegeven moment speelde alleen een popband 5 min. lang. Wel een beetje zo van kijk wie kan het meeste geld besteden aan een zo massaal en groot mogelijk orkest....... :wink: :wink: Vondt het stuk ook matig te lang en kon de teksten niet verstaan......... Maar goed en gaat om smaak allemaal zullen we maar zeggen.........De smaak van de jury was kennelijk meer op opera georienteerd...... :oops: :oops:
Ben benieuwd als bv DSS zo massaal zou uitpakken (als dat al je idee is) hoe het dan zou verlopen.........Maar ja die hebben niet zo'n waslijst aan sponsoren............
Maar goed het belangrijkste gevoel voor mij en voor velen ook van DSS denk ik: we hebben heerlijk gespeeld en er hard voor gewerkt en een mooi resultaat behaald !!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat is ook zeker te danken aan Danny Oosterman, shit wat is dat mooi werken met zo'n man, toch weer hoop geleerd..................(en ja in alle eerlijkheid, soms ook vermoeiend als je 100 keer hetzelfde moet oefenen............ :D :D :D )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jul 2005 14:31 

Ik ben het volledig met Niels eens.. Geweldig wat we met DSS hebben gedaan en het was een top weekend NJFO met weer een goed concert!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jul 2005 18:05 

Ik had nog wel naar het NJFO willen komen luisteren, maar het is zo'n vermoeiende week geweest, dat ik het echt niet zag zittten gisteren om nog eens helemaal naar Kerkrade te rijden. Ik ben daar vier dagen geweest, en het is mooi geweest :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur