trompet.nl > forum > Toon onderwerp - WMC
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 15:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jul 2005 16:53 

alike schreef:
We hebben een geweldige dirigent, als je die wil komen bewonderen.......we spelen zaterdagavond 16 juli om 8 uur in de Rodahal.

Ik had jullie inderdaad graag willen horen (evenals de andere orkesten op de vrijdag en zaterdag). Helaas is dat geen haalbare kaart omdat we dan met het Frysk Fanfare net terug zijn van onze Singapore-tournee. :D
We geven daar op donderdag 14 juli een galaconcert op de WASBE-conference. Dat wordt voor mij dus gewoon het cd-tje met de Highlights bestellen ben ik bang. Ik ben vooral erg benieuwd naar de verschillende interpretaties van Derivations. Ik denk in ieder geval dat het een mooi weekend gaat worden in Kerkrade want ik hoor uit veel kampen hele goeie berichten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jul 2005 22:41 

ik denk ook dat het een prachtig weekend wordt met erg veel mooie fanfaremuziek, en wij als gfo-ers komen natuurlijk wel bij jullie luisteren, want wij hebben het zware werk dan al achter de rug, mmmmm heerlijk lekker achteroverleunen en luisteren, hoewel......spelen blijft toch het mooiste he???

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2005 09:56 

Hans schreef:
janhuizer schreef:
Zelf zou ik toch gaan luisteren naar K&G uit Leiden. Al meerdere afleveringen van het WMC wereldkampioen in de hoogste klasse op het show en mars gebied. Komen dit keer natuurlijk ook weer. Evenals Advendo en DVS...

Dus de topbands zijn zeker aanwezig!! Om nog niet te spreken over eventuele buitenlandse deelname...

Jan

Vergeet de Rijnmondband niet! De kampioen van 1978 :lol:

En jongens vergeet ook de Euroband niet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2005 16:54 

Voor als je er niet bij kunt zijn: Omroep Limburg - WMC pagina
Omroep Limburg (L1 Radio) webradio
of direct in je mediaspeler te openen: mms://212.54.36.46/l1radio

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jul 2005 08:23 

ik weet niet of er nog meer mensen het kranten artikel hebben gelezen over het WMC fanfare gedeelte met Dobbelstein etc.......????????????

Ongelooflijk wat daar allemaal staat.........toch veel lef onze zuider "vrienden" ............
Had gehoopt het artikel op internet te kunnen vinden dan had ik het bijgevoegd.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jul 2005 10:24 

Citaat:
ik weet niet of er nog meer mensen het kranten artikel hebben gelezen over het WMC fanfare gedeelte met Dobbelstein etc.......????????????

Ongelooflijk wat daar allemaal staat.........toch veel lef onze zuider "vrienden" ............

Waar komt het op neer dan??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jul 2005 17:16 

nielsmarchal schreef:

Tsja, ik heb het ook gelezen en ik kan het eerlijk gezegd niet echt serieus nemen (ik speel zelf onder Fried)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jul 2005 17:23 

nielsmarchal schreef:

Staat in principe niet veel schokkends in wat mij betreft. Ik denk dat gewoon twee zelfverzekerde dirigenten aan het woord zijn in het artikel. Moet je ook wel zijn als dirigent op dit niveau, anders kun je beter thuisblijven. Maasbracht en Meers zijn sterke orkesten, dat weet iedereen, echter of ze de beste zijn zal simpelweg blijken op het WMC. Hier volgt een citaatje uit de bijlage van "onze zuider vrienden":

"Maasbracht en Meers vertegenwoordigen momenteel de top van de Limburgse fanfarewereld. Beide korpsen binden op het WMC met een gerust hart de strijd aan met het Frysk Fanfare Orkest en de fanfares uit Aarlanderveen, Elburg, Dinxperlo, Achel en Herentals. Fried Dobbelstein heeft geen twijfels. Maasbracht en Meers hebben het beste te bieden op fanfaregebied en dat zullen de bezoekers van het WMC straks merken óók."

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur