Cedric schreef:
STRAUB schreef:
Wat een onzin allemaal. Net of de jury op het wmc niet proffesioneel genoeg is om een korps op hun kunnen te beoordelen. Ik geloof allemaal niet in die onzin als, dat jury lid laat dat korps winnen.
wanneer een korps slechte punten krijgt ligt het altijd aan de jury. Wanneer datzelfde korps goede punten krijgt hoor je ze niet. Wanneer je "slechte" punten haald moet je eerst maar eens bij jezelf (korps) gaan kijken, dit is namelijk echt niet voor niets.
Als je op een kwartpuntje na geen wereldkampioen wordt.. En de organisatie graag een buitenlands korps wil laten winnen.. Dan doet de "jury" hier gewoon aan mee...
Op een kwart puntje "verliezen" is inderdaad jammer. Maar als je zo al denkt over een concours en het jury systeem ervan moet je niet aan een concours deelnemen maar gewoon lekker mooie concerten geven en als het weer eens tijd wordt om op concours te gaan er het beste van maken maar niet gaan om te winnen. Als je naar een wmc gaat wil je winnen dat begrijp ik maar aan een gewoon bondsconcours hangt niets van af.
En vertel mij niets, wij zijn met onze club op een kwart punt na europees kampioen geworden en dat was ook zuur.