Dat is denk ik meer een kwestie van willen dan kunnen Wat betreft die deal, de marges zijn erg klein. Het is een merk voor 'erbij' voor de kleinere beurs, ik zou er niet van afhankelijk willen zijn. Maar de prijs/kwaliteit-verhouding is dik in orde.
Heb net op de site gesnuffeld...en ben wel erg benieuwd geworden...het ziet er allemaal mooi en degelijk uit.
Als ik de kans krijg ( en wat centjes overheb ), ga ik de piccolo eens proberen...
Ik moet zeggen dat hij (zij?) me angenaam verrast heeft. Ik ben natuurlijk geen piccoloman, maar ik vind hem beter aanspreekbaar dan bv een Spiri picc die toch bijna het dubbele kost. Qua uiterlijk heeft 'ie veel weg van de Yammie 6810, dus lekker compact. Omdat 'ie pas net binnen is hebben er nog geen klassieke jongens op gespeeld dus wat de kenners ervan vinden weet ik natuurlijk niet.
Oftewel, als je zin en tijd hebt .....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen