Moon schreef:
Wetende dat het merendeel op dit forum BB-liefhebbers zijn, maakt deze score enkel nog duidelijker...
Voor iemand die alle posts hier loopt uit te pluizen ben je hier behoorlijk kort door de bocht, en heb je het volgens mij bij het verkeerde eind.
Met zo'n 800 geregistreerde forumleden en slechst een paar ervan die hier posten, begrijp ik niet waar je je wijsheid op baseerd en denk ik dat je het toch echt bij het verkeerde eind hebt!
Om
voor mijzelf te spreken (
en dat zouden meer mensen eens moeten doen) Ik vind Brassband een bijzonder onaangename vorm van kopermuziek om naar te luisteren. Tel daarbij de opgeklopte
poeha van de vele zogenaamde "kenners" in dat wereldje enmijn afkeer is verklaard.
Moon schreef:
@ IEDEREEN:
Ik vind het wel zeer opzienbarend dat iedereen een mening heeft over het EBBK, terwijl toen ik enkele maanden geleden het forum trachtte warm te maken voor het BB milieu er nagenoeg geen reactie kwam... en de reacties die wel kwamen mij erop wezen dat dit een trompet-forum is en geen cornet-forum... stof tot nadenken over de kennis van zaken waarmee sommigen spreken...???
Iedereen?? Nogmaals: zet het aantal reagerende forumleden af tegen het totaal aantal forumleden.......
Ook vind ik dat deze discussie eigenlijk thuis hoort op het forum van brassinfo.nl of om het even welke andere brassband site (alhoewel ze daar ook wel al zullen woeden).
Dit is nog altijd
Trompet.nl ,en volgens deze kenner is er in geen enkele brassband ook maar 1 trompet te bekennen..............