Wie heeft er voor mij misschien een duidelijke 3e Bugel partij van dit stuk ?? ik heb er zelf een die lekker klein gemaakt is zodat hij op 2 a4tjes past maar als je lekker bezig bent nauwlijks te lezen is Dus...wie helpt me uit de brand??
is het echt onleesbaar? anders kan zou je het uit kunnen schrijven natuurlijk. als je geen notatieprogramma hebt is Finale Notepad misschien wat.
Dat kan je gratis downloaden op http://www.kbsbv.nl/index1.html. Is een lite versie van Finale. Functies zijn minimaal maar voor het uitschrijven van een partij is het volgens mij genoeg.
_________________ ------------------------------------------------------------------- bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel
Laatst bijgewerkt door trompet-smurf op 26 maart 2005 17:58, in totaal 1 keer bewerkt.
Onleesbaar niet echt maar hij is niet geprint zoals je vaker tegenkomt maar met een soort bolletje pijltje schrift gemaakt en ik hou van overzichtelijkheid in m,n partijen dus mocht iemand een goede geprinte versie hebben hou ik me zeer aanbevolen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen