trompet.nl > forum > Toon onderwerp - C-examen
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 22:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 jan 2005 20:41 

Vivaldi is inderdaad erg lastig... en je moet zorgen voor een erg goede 2e trompettist, omdat beide partijen ongeveer even lastig zijn...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 feb 2005 00:08 

Daar komt bij dat voor het samenspel, heel veel mensen duetten met hun eigen instrument zullen doen.
Het is juist origineel als je een ander begeleidingsinstrument hebt (piano is eigenlijjk ook triviaal, gitaar of zo, of harp zou een interessante combinatie voor de examinator zijn)
Dan laat je zien dat je initiatief toont en misschien stelt de examinator zich dan positiever op tegenover je spel!

En het is volgens mij ook leuk als je niet het bekende repertoire kiest, maar iets wat niet zo bekend is, dan horen ze misschien de fouten wat minder :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 feb 2005 00:20 

Ik heb net een nieuw (lipbindingen) boek af. Misschien iets te moeilijk voor een C-examen maar in ieder geval nog geen bekend repertoire... :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 feb 2005 17:44 

ik heb mijn examen afgesloten met 4 negens een 8 een 3 zevens
het is wel te doen voor c examen....al is het misschien wel een beetje lastig maar dat maakt het juist tot een uitdaging

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 feb 2005 07:28 

Das best wel erg goed! Ik hou van uitdagingen, maar ik heb ook een berg zenuwen die ik niet altijd even goed (lees vaak niet) onder controle heb. Maar tegenwoordig heb je goede kalmeringspillen.

Het probleem is wel een goede tweede trompetist, als ik het zou gaan doen. Mijn moeder speelt wel trompet, maar dat is rond B niveau. Mijn leraar speelt hoorn, hij kan wel trompet, maar niet zo heel geweldig fantastisch geloof ik. Ook is hij geopeerd en mag hij voorlopig niet spelen... Maar nog steeds weet ik niet wanneer ik mijn C-examen moet doen, lang leve me muziekvereniging :roll:. Weet iemand misschien hoe ik het zelf kan uizoeken, wanneer en waar er een mogelijkheid is?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 feb 2005 14:03 

Dat heeft volgens mij ook te maken met de bond waarbij je vereniging is aangesloten.
Wij doen de leerlingen examens bij de C.B.O.W. op hun site: [/url]www.cbow.nl[url]
kun je onder het kopje examens en vervolgens examen agenda kijken waneer er examens zijn en waar ze worden gehouden.
Het kan best zijn dat jullie vereniging bij een andere bond is aangesloten. Misschien kun je toch iets op internet vinden.
Succes!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 feb 2005 15:02 

Girlpower schreef:

....... Maar tegenwoordig heb je goede kalmeringspillen. ............

Hebben we het hier over een hobbyist? 8O

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 feb 2005 07:19 

Sja, ik weet het heel ernstig. :oops: Ik ben af en toe een beetje erg zelfvertrouwenloos, als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur