ik ben sinds kort de eigenaar van een Calicchio 1s7 Ml
Ook heb ik een firstbrass en een blasson (dit was mijn eerste trompet )
Ik ben echt onwijs blij met de calicchio en het is echt een aanrader
Geregistreerd: 18 dec 2002 12:45 Berichten: 651 Woonplaats: Nuenen
V Bach 37ML standaard toeter voor klassiekerig
Connstellation voor in de blaaskapel
Schilke M II was de standaard met carnaval (ik heb geloof ik de enige met goede ventielen) nu waarschijnlijk te koop. (ik kan er eigenlijk niet van scheiden, mijn eigen gietijzeren toeter)
Yamaha 4335 achter de hand als ik ooit mijn Bb/C experiment uit wil gaan voeren
Yamaha 6310ZS bugel Mooi instrument, totdat medio dit jaar de van Laar aangeschaft gaat worden.
V Bach bugel gaat nu definitief de verkoop in.
en dan nog wat oude zooi: pocket trompet, cornetje, trombone, schuiftrompetje. Allemaal leuk voor in de vitrinekast, maar niet echt serieus.
Oh ja: en zoals (bijna) elke trompettist: 'tig mondstukken ofzo..
_________________ Let's make some noise!!
Laatst bijgewerkt door flugel op 31 jan 2005 11:54, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: 21 dec 2004 08:27 Berichten: 330 Woonplaats: Sas van Gent
Een Getzen Capri (van de vereniging) en een Conn century 78B als carnavalstoeter.
De Conn heeft een mooiere klank en intoneert wat makkelijker als de Getzen Deze heeft wel een wat grotere projectie heb ik het idee en speelt een tikkie zwaarder.
Ik vind het allebei best lekkere toeters maar ik moet wel zeggen dat ik nog nooit op een 'echte' trompet als een bach of een schilke heb gespeeld.
Een van Laar B1 voor algemeen gebruik.
Een bach LR 37 ML omdat ik hem niet verkocht krijg.
Een Bobby Shew 6310Z voor Carnaval.
Een Yamaha 635T bugel, loep en loep zuiver!!
Geregistreerd: 25 aug 2004 12:01 Berichten: 108 Woonplaats: Losser
Mijn instrumenten:
Hub van Laar B7 en een Constellation (Elkhart). Beide supertoeters, alleen vind ik de Constellation niet geschikt voor harmonie.
Ook heb ik nog een Courtois bügel. Die wil ik wel verkopen, want ik speel nu ik niet meer in een bigband zit eigenlijk nooit meer op een bügel. Wellicht kan ik van dat geld dan een mooi flügelhorn kopen (voor Egerländer). Dus als je nog belang hebt bij een Courtois bügel, hoor ik het graag. Hij zit er nog perfect uit. Heb ik een jaar of 8 geleden nog van Jos Kieft gekocht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen