Deze kost € 3595,-, de verzilverde met goldtrim (waar je wel van moet houden, zo'n kleurenkermis) kost € 3897,-. Netto. Normaal is de ongelakte € 3580,- maar ik heb voor mezelf wat dingetjes laten veranderen (grotere pinkring op leadpijp en omgedraaide 3e schuif).
Je krijgt het beste leadgeluid door te werken met een kleiner mondstuk, dus met een ondiepe cup zoals een 43S of ES Reeves. De bepaald meer de klank (als we het over materiaal hebben) dan de toeter.
Maar als je onderzoek doet naar de combinaties trompet-modstuk-bespeler dan vind je veel combinaties terug. In nederland spelen de meeste op een Callicchio/Reeves combinatie.
ik heb zaterdag (jl) even op deze taylor V geblazen, en hiervoor heb je echt geen reeves of zo nodig om een leadklank te krijgen.
was met mijn 3c, maar deze toeter klinkt gewoon als een beest. ik heb er niet eens hard op geblazen en het klonk al ferm.
ik had altijd iets van: een 'lead-toeter' dat bestaan niet, maar dit beest is weldegelijk een leadtoeter !
had ik toevallig ergens 3500 euro's over gehad dan nam ik hem zeker ook mee.... maarja...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen