Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
Hans
|
Berichttitel: Geplaatst: 06 apr 2002 10:52 |
|
Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02 Berichten: 1706 Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
|
|
Alleen staat er dan geen Bach of Holton op maar een andere naam. <br>En dat schijnt nou juist het probleem te zijn, wat de boer niet kent......
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Hornblower
|
Berichttitel: Geplaatst: 06 apr 2002 15:31 |
|
Geregistreerd: 16 maart 2002 10:38 Berichten: 101 Woonplaats: Heerlen
|
|
Dat klopt Hans, hier op het continent worden ook prima instrumenten gebouwd, maar die zijn volgens mij niet veel voordeliger dan een geimporteerde uit de VS ... neem nou bv. Lätsch of Thein ... al eens op hun site naar de prijzen gekeken ? Een Scherzer is ook al niet veel goedkoper (sterker nog: een geimporteerde Duitse Scherzer uit een zaak ik de VS is nog goedkoper dan in NL !). Stomvi is ook niet zo voordelig, en Selmer ligt uit de gratie nu Maurice André zogenaamd "exclusive" op Stomvi blaast ... Wellicht wordt het dan toch maar een picollo van Schilke of Kanstul ? En anders blijft er altijd nog Courtois of Amati over ...
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
kennyvh
|
Berichttitel: Geplaatst: 06 apr 2002 15:46 |
|
Geregistreerd: 15 sep 2001 16:18 Berichten: 391 Woonplaats: Belgium
|
|
Schilke, Kanstul of Courtois, laat die Amati maar vallen hé... Of hebben de piccolo's wel een betere kwaliteit?<p>Edited by: kennyvh
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
trompetlover
|
Berichttitel: Geplaatst: 06 apr 2002 21:57 |
|
Geregistreerd: 14 dec 2001 00:29 Berichten: 190 Woonplaats: sittard
|
|
komop hé......oké er komt geluid uit en het kost niks....om frustraties te vookomen,koop je een Schilke Schertzer of Kanstull, Thein speelt zwaar. Ga voor weinig geld op zoek naar een oude Selmer,daar kan je geluk mee hebben,en klinken mooi.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
A3aan
|
Berichttitel: Geplaatst: 07 apr 2002 12:21 |
|
Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46 Berichten: 764 Woonplaats: Utrecht
|
|
Ik heb d'r een..een selmer...ook een oudje en hij klinkt mooi en verders geen grote stemmingsproblemen. Er zit zelfs nog een koffertje bij.
_________________ ...koffie met iets lekkers .NL
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
rrrrrrrrrrr
|
Berichttitel: Geplaatst: 07 apr 2002 23:01 |
|
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
A3aan
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 apr 2002 08:36 |
|
Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46 Berichten: 764 Woonplaats: Utrecht
|
|
Tja...daar ben ik nog niet over uit...iemand raadde me aan om hem gewoon te houden...aangezien het best een bijzonder toetertje is...Ik pak hem nog wel eens voor bv. een 3e suite van Bach. Voor het grotere werk in ensembles of orkesten zoek ik iets anders...<br>Als ik besluit hem te verkopen, zet ik dat wel op vraag en aanbod.
_________________ ...koffie met iets lekkers .NL
|
|
| Omhoog |
|
 |