Ja, een Straub en een Monette? Da's nog eens verschillende smaken ijs proeven zeg. Overigens allebei geen favoriete smaken van mij, maar dat is weer heel persoonlijk!
Josef Monke schreef:
Ja, een Straub en een Monette? Da's nog eens verschillende smaken ijs proeven zeg. Overigens allebei geen favoriete smaken van mij, maar dat is weer heel persoonlijk!
Ik begrijp uit de verschillende reacties dat het een serieus instrument is, echter wel te positioneren als leuk om te hebben of leuk om een keer te proberen.
Dan is de prijs voor een monette wel een beetje buiten bereik, maar even googlen leert dat er ook flumpets door andere merken geleverd worden.
waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is naar de reactie van iemand buiten dit forum waartegen ik vertel dat ik flumpet speel. Wat een beroerde naam!!
_________________ King Legend 2070L-SLB
Parduba 6
BR 41ES/69
Schenkelaars Prestige Royal
Yamaha YCR8335S / Yamaha 14E
Getzen heeft ook flumpets.
Begrijp ik hieruit goed dat ze in drumbands gebruikt worden, daar hebben ze wel vaker hybride instrumenten zoals bijvoorbeeld mellohorns.
_________________ King Legend 2070L-SLB
Parduba 6
BR 41ES/69
Schenkelaars Prestige Royal
Yamaha YCR8335S / Yamaha 14E
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen