Beste mensen, ik heb jullie advies nodig.
Ik ben van plan om een eigen trompet te kopen (momenteel leen ik er eentje). Het hoeft geen supertoeter te zijn aangezien ik nog maar net een half jaartje speel. Bovendien is mijn budget ,maximaal 500, ook er ook nog niet geschikt voor. Het is ook om deze financiële beperking dat ik waarschijnlijk een trompet bij de muziekwinkel ga kopen waar ik korting kan krijgen via mijn muziekschool. Ik ben al een tijdje bezig geweest om informatie te verzamelen over de beschikbare trompetten die deze winkel heeft (op
www.muziekwessing.nl staan ze). Nou weet ik al het één het ander over deze instrumenten, maar extra informatie is altijd handig. Waar ik bovendien nog weinig van heb gehoord zijn de Olds Special en de Selmer Deville die bij de aanbiedingen staan. Ik vraag me dus ook af of jullie hier iets van weten. Ik weet dat het aanbod nogal beperkt is. Het is daarom ook een vraag van me of ik niet ergens anders moet gaan kijken of is het zo dat ik hieruit wel een keuze kan maken? En welke zou ik dan het beste kunnen nemen?
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest in mijn vraag. Alvast bedankt voor de reacties!
Kream