Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
hartia
|
Berichttitel: yamaha YTR 232 Geplaatst: 21 apr 2004 09:15 |
|
|
|
Dag trompettisten
Ik ben een bugelliste die graag een trompet wil hebben maar er geen bal verstand van heeft. Nu kan ik voor 220 euro een yamaha trompet YTR 232 kopen.
Is dit wat of zeggen jullie: niet doen!!
Groetjes Titia
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
L J
|
Berichttitel: Geplaatst: 21 apr 2004 11:26 |
|
Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54 Berichten: 1038 Woonplaats: Groningen
|
|
Natuurlijk ligt dit aan de staat (lak, ventielen etc.) leeftijd etc. van de trompet.
En natuurlijk aan het bedrag dat je wilt besteden, en de soort trompet die je zoekt.
Waar wil je 'm voor gebruiken? Wat voor bugel speel je nu?
(Yamaha is op zich een merk met een stabiele kwaliteit, maar ik zou niet direct voor de 232 kiezen).
Maar als het je wat lijkt zou ik nog een paar tientjes van de prijs af willen...
Tip: laat de trompet bekijken door iemand die er wel iets verstand van heeft (bv.je muziekdocent).
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nyggie
|
Berichttitel: Geplaatst: 21 apr 2004 16:03 |
|
Geregistreerd: 15 sep 2003 19:40 Berichten: 120 Woonplaats: Utrecht
|
|
ik heb zo'n ding liggen thuis, van vroeger. hij spreekt makkelijk aan, maar de ventielen zijn echt waardeloos, die moet je op een slechte dag na elke noot naar boven trekken. hier zou ik goed op letten...
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|