Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
Trouwens, ruil je je Bestrompet echt in (zoals je schrijft) of wil je de C alleen maar voor erbij.
Als je er eentje voor n zacht prijsje zou kunnen overnemen, zeker doen!
Is altijd een leuke aanvulling op je instrumentarium...
Geregistreerd: 30 jun 2003 11:29 Berichten: 165 Woonplaats: Voorburg
Ik heb betere ervaringen met Selmer dan met Kanstul. Maar ik speel (vrijwel) alleen klassiek, dus ik kan daar weinig zinnigs over zeggen, behalve dat ik bij m'n eerdere opmerking blijf dat je ze allebei moet uitproberen, er is weinig zo persoonlijk als je trompetje! Je zult toch zelf de keuze uiteindelijk moeten maken en trek je alsjeblieft niet teveel aan van opmerkingen van anderen.
Enne, zonde hoor, om je Bb-trompet daarvoor in te ruilen; dat zou ik nooit doen. Maargoed, daar heb je ook weer niks aan.
Succes!
ik deel de ervaring van Maarten, maar eerlijk gezegd, zijn de keuzes nogal beperkt, ik zou zeggen, probeer ze allemaal uit, en kies de beste, mijn tip: doe nooit je bes trompet weg, in ruil voor een c trompet.
na lang twijfelen heb ik toch de selmer gekocht, spreekt super aan en in de hoogte gaat ie ook prima. Ik heb wel jullie adviesen gevolgd en mijn oude Bach Bes trompet weer laten opknappen, zodat ik een C en een Bes heb.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen