trompet.nl > forum > Toon onderwerp - hoeveel instrumenten heb je
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 03:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 17:44 

Neen toch... ik vind het persoonlijk niet erg... het gaat er niet om ermee uit te pakken hoeveel instrumenten je hebt, gewoon es om te zien wie waarmee speelt enzo... en om jaloers te worden op mensen die schitterend materiaal hebben hehe :-) trouwens, die instrumenten, die heb ik wel bij mij maar ze zijn bijlange niet allemaal van mij hoor. Ik denk niet dat deze community -om het met de huidige internet termen te zeggen- zo afgunstig is op elkaar, gewoon een heleboel mensen die elkaar willen helpen en enterainen via het forum... En als me een topic niet zou aanstaan, dan lees ik er gewoon over, genoeg interessante dingen om lezen op dit forum. :-)

En met dit allemaal te typen, weeral zo veel studietijd op trompet verknoeit... alhoewel, vanavond soul-optreden, dus er zal nog genoeg gespeeld mogen worden 8)

Groetjes,

Kny

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 18:35 

Ja het is toch leuk te weten op wat voor materiaal een ieder speelt je bent vrij om wel of niet te antwoorden en als je er zo over denkt Muziekantje dan reageer je toch gewoon niet net zo makkelijk toch :?: :arrow: Waar speel je eigenlijk op ?? :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 feb 2004 22:07 

Muzikantje,
Het beter of hoger of harder of wat-dan-ook-er kunnen spelen dan iemand anders ligt toch echt aan de persoon en niet aan het instrument! Het is toch interessant om te zien waar andere mensen zoal op spelen?
Dat er ook mensen zijn die hier met afgunst of jaloezie op reageren, zegt meer over die mensen dan over dit onderwerp denk ik.
Groet,
Maarten

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 maart 2004 14:25 

En ik vind mijn trompet de mooiste :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 maart 2004 15:52 

Hè een nieuwe op het forum ik volg het al een tijdje ik dacht het wordt tijd om ook maar eens mee te doen
Daar gaan we ik bezit een king thempo Bb uit 1975, schenkelaar Bb trompet,schenkelaar Alt hoorn Es, Euphonium Bb Besson en een Skylark tenor trombone.
Aangezien mijn hart uitgaat naar trompet en ik ook wel eens iets wil avonturen heb ik van de week een nieuwe trompet gekocht gewoon bij de muziekwinkel op de hoek.
voor het zelfde geld hab ik een instrument kunnen kopen ,tussen haakjes, van een topmerk maar ik denk ik gok het, het is een jupiter geworden een pas uitgebracht model de jtr-812r Gold de verschijning stond mij ,toen ik hem zag, direct aan en ik vind hem geweldig blazen.
iIk gebruik op de jupter een denis wick 5X mondstuk
Kom maar met het comentaar op de jupiter, in het verleden heeft een jupiter mij nooit aangesproken maar met deze klikte het meteen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 maart 2004 15:55 
Moderator

och jij hebt hem ten minste geprobeert voor je hem kocht, maar ik heb die nieuwe jupiterlijn ook bespeeld, en ik vond hem best aardig hoor, beetje jammer dat van het demo model de trigger erg slecht liep. veel plezier ermee, dat hij maar mooi mag blijven klinken

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 maart 2004 17:13 

bespeur ik daar een vleugje ironie? :?: :?:
volgens mij niet echt op zijn plaats hier

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 maart 2004 11:44 
Moderator

Pedro schreef:
bespeur ik daar een vleugje ironie? :?: :?:
volgens mij niet echt op zijn plaats hier

wat U bespeurd, kan ik niets aan doen beste Pedro, iedereen vat geschreven teksten op zoals hem/haar dat uitkomt, en goeddunkt, dus Uw berispende opmerking is misschien overbodig dacht ik zo

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur