In bruikleen van de fanfare: Een Benge Burbank Bes en een Es/D trompet van Getzen.
In bruikleen van de blaaskapel: een Lidl Flugelhorn
Eigen instrumenten:
Amati Bes Trp
Lidl Flugelhorn
Carnaval:
Jupiter Pocket
Tsing Hai (Chinees, weet niet of je het zo schrijft) rood geverfd, momenteel geschuurd voor opnieuw te spuiten.
Nieuwste aanwinst een merkloze Flag (herald) trp voor 25 dollar (nieuw) besteld uit Thailand via E-bay.
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
1 Kanstull Bb Trompet
1 Besson Bb Carnavals Trompet
1 Zeer oude Bb cornet uit Zwolle 1Omgebouwde Bb Cornet (weet geen merk) met beker omhoog zoals Dizzie Gillespie had.
1 Klaroen (Ja ja, ze bestaan nog!!!)
Ik zelf heb een Kanstul Mariachie(bes) en een Besson Westminster Dit is een carnavals toeter want de beker is kapot. Maar een vriend en ik zijn nu instrumenten aan het sparen aan het eind van het schooljaar komt er een Flugelhorn bij.
Geregistreerd: 08 dec 2003 19:14 Berichten: 56 Woonplaats: Tilburg
Heb een Schilke B1voor studie, harmonie, popband etc
Daarnaast bezit ik nog een Connstellation 38B (1957), een Bach Strad. 72, een Besson Paris (alle Bb trompetten).
Daarnaast nog een Courtois Bugel. Verder ben ik nog steeds opzoek naar een Es-trompet voor een schappelijk prijsje. Aangezien ik eigenlijk voor 95% op een Bes trompet speel, wil ik geen nieuwprijs betalen. Gewoon voor de heb.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen