Jupiter trompetten hoe zijn die tegenwoordig? Zie bij van der Glas in de eindejaarsopruiming een paar mooie modellen staan. Gaat om de Jupiter JP1604S Tribune en de JP1200S. Is dit de moeite of moet ik voor een goede tweedehands van een ander merk gaan?
Berichttitel: Re: Jupiter JP1604S Tribune en JP1200S
Geplaatst: 30 nov 2013 17:35
Geregistreerd: 08 jun 2009 17:08 Berichten: 212 Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Dan gaat het dus niet over u. Zoals ik al zei, dan mijn excuses hiervoor. Beide Jupiters zijn prima, maar niet mijn instrumenten. Dit gezegd hebbende, de Jupiter 1600i ook niet, maar daar spelen mensen op die honderd keer beter zijn dan ik. Belangrijk is dat je een instrument probeert voor je het koopt. Het merk is dan eerst nog even van ondergeschikt belang. Nieuw of tweedehands vind ik niet van zo'n groot belang. Ik speel nu op een tweedehands Calicchio en Feniks Hazes. Die had ik nieuw nooit kunnen kopen en zijn beide geweldige instrumenten. Voor mij dan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen