saniejjj schreef:
Die van Ebay....Dat is hem

Heb gevraagd of hij hem ook zo verkoopt (zonder bieden). Gaf toen aan dat ik maar een goed bod moest doen en dat hij de veiling dan eventueel kon annuleren.... Heb toen €200 geboden, maar toen vloog het bieden daar net over heen. En hij gaf aan dat er meerdere ebay zelfde trompetten voor €1200,- over de toonbank waren gegaan. Ik even gezocht en was inderdaad zo. Gaf toen aan dat ik geen interesse had en vervolgens mocht ik hem voor de helft hebben...
Maar staat nog vier dagen en op het laatst gaat het hard, dus gok dat hij echt wel voor meer dan €500 verkocht gaat worden.
Nou, nou, 1200 euro op ebay?
Dat zou de verkoper wel willen. Ten eerste zijn C trompetten een moeilijke markt, eigenlijk meer een prof-markt en die kopen liever een nieuwe (meer mogelijkheden, belastingaftrek, betere intonatie vaak). Over blijft voor 2e hands een kleine markt van conservatoriumstuds e.d.
Ten tweede betreft het i.c. een C/Bes combinatie en die hebben een beetje een beroerde naam voor wat betreft intonatie (vooral in Bes).
Dit soort trompetten staat relatief vaak op ebay France en blijken nagenoeg onverkoopbaar te zijn.
Nog over die 1200: dat zijn bedragen die voor NOS Selmers wordt gevraagd en EVENTUEEL wordt betaald.
De pré-Kmod Grand PRIX met 24 bore is zo'n beetje de meest gewilde Selmer maar wordt tot nu toe niet verkocht voor de BIN prijs van 1280 dollar = 946 euro.
http://www.ebay.de/itm/251340807557?ssP ... 1438.l2649Die C-Selmer moet je eigenlijk in handen zien te krijgen voor 350 euro of zo, hij ziet er wel goed uit.
P.S. Er worden soms hoge bedragen betaald voor bepaalde Radials.Soort geheim genootschap dat daar op jaagt.
Edit: wat mij nu pas opvalt is dat het hier GEEN Radial betreft, dit in tegenspraak met wat je eerder berichtte.