De eerste keer dat ik er op speelde (op een expositie) was ik erg onder de indruk en had ik hem bijna besteld totdat ik een nieuwe CF uitprobeerde die er eerst niet lag. Toen ik een half jaar later op een B3 van een collega van mij speelde was ik er wat minder van gecharmeerd. Zal wel een kwestie van smaak zijn of dat er toch wat verschil zat tussen die 2. Uiteindelijk is het dus de R2 geworden die Hub pas later ontworpen had.
In ieder geval was mijn indruk dat de B3 makkelijk speelde in het hoge register (boven C3) en door de grote beker natuurlijk breed uitstraalde. Voor een compact geluid moet je dus deze toeter niet hebben. Het is in ieder geval een interessant model vanwege die extra grote beker.
Geregistreerd: 05 aug 2007 14:34 Berichten: 607 Woonplaats: Roosendaal
Hij moet daar wel zelf ff achteraan zitten geloof ik:) Werd mij verteld dat ik zelf ff na maandje/anderhalf contact op moest nemen:) Zal trouwens wel want hij heeft er 8 gemaakt:)
Geregistreerd: 05 aug 2007 14:34 Berichten: 607 Woonplaats: Roosendaal
IN THE POCKET!! Hub had gisteren tot 01.30 zitten buffelen en had vandaag 6 toeters af waarvan ik er meteen 1 heb meegenomen!! Ik ben BLIJ!! Aangezien foto's posten hier allemaal niet zo handy is... Zoek me maar ff op op FB voor wat plaatjes:)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen