http://www.4barsrest.com/articles/2003/art353.asp
Overigens, het 4barsrest-criticisme begint me op de zenuwen te werken, alsof ze het warm water hebben uitgevonden met hun website. Ze mogen zich blijkbaar alles permitteren. Er komt geen woord van hen overeen met ons uiteindelijk juryverslag!
Kvind't echt wel idioot eigenlijk, komaan, in al die commentaar wordt er meer over micro's die niet werken en dempers die vallen verteld dan uiteindelijke commentaar op het werk...
Het had niet mogen gebeuren, maar men doet dit niet express, ik vind het frusterend als je daarop gepakt wordt ipv op de muziek zelf. Het is eigenlijk superbelachelijk.
Maar den dezen blijft spelen en ik laat nog wel van me horen, maar dan op een ander manier hehe

volgend jaar duimen en lawaai maken voor ons hé, ok? positief lawaai dan natuurlijk hé

zou deugd doen, de band doet nochtans zijn best hoor om met de bestaande middelen mee te draaien in die afdeling en het lukt ook. We kennen echt wel ons plaats en dat is niet bij de eerste, maar daarom moeten we toch niet minder gesteund worden. Dit jaar was er echt wel een enthousiast publiek. Het was de eerste keer dat ik met Kortrijk meedeed, had vorige jaren al wel weest luisteren in Brussel maar het was de eerste keer dat er echt een goeie sfeer in de zaal was, lees als 'betere sfeer' onder de muzikanten van verschillende bands. Laten we het toch zo houden en nog veel beteren. Die onderlinge concurrentie zal er altijd wel zijn, maar laat dat enkel merken op het podium en niet erbuiten... uiteindelijk zijn we allemaal met dezelfde hobby bezig en moeten we gewoon opkomen voor elkaar, toch?
Kny
o-III<0