We hebben een bod uitgebracht op de B&S trompet maar nog weinig reactie dus als jullie nog een goede trompet zien die we niet zie houden we ons aanbevolen
Inmiddels heeft de man van de trompet gebeld morgen gaat onze dochter de trompet testen en als het bevalt kopen we de trompet
Wat mij betreft moet jezelf opzoek gaan naar een trompet die het best bij je past. (Ongeacht merk)
Waarom moet het altijd een bekend merk zijn?omdat iedereen hierop speelt? Of omdat een bekende trompettist hierop speelt en deze aanbeveeldt? Ik ben zelf een half jaar lang aan het zoeken en testen geweest naar een trompet die bij mij past. Ik heb gespeeldt op een Bach,Getzen,HvL,Yamaha,Conn, en kon hier geen keus uit maken.
De een geen goede projectie de ander geen sizzle, hard werken in het hoge register, de een schel in de hoogte waar de ander een ruis heeft. Toch kwam het er bij mij uit dat de onbekende merken er toch voor mij het best uit kwamen en fantastisch spelen.. Deze trompet heeft echt een fantastisch geluid en mooie sound zowel op klassiek gebied en lichte muziek.Ook de afwerking is top. Ik gebruik hem het meest voor de lichte muziek.
Wat ik eigenlijk wil zeggen : Ga gewoon op je eigen gevoel en geluid af wat bij jou en je trompet past en hoe hij voornamelijk voor jezelf aanspreekt.
Ik ben uitgekomen op de Magenta Winds TP 2G die ik ook heb uitgeprobeerd ( De verzilverde versie) en er telkens als beste uitkwam. Ik heb de TP 2G Mat aangeschaft bij Matthews Muziek in Edam.Maar bij een andere muziekwinkel uit Duitsland heb ik hem op bruikleen mogen testen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen