Hallo allemaal heb een trompetje gevonden! Na heel lange zoektocht dit is een afbeelding: Nu is mijn vraag kunnen jullie zien of die rode gloed een rot is of gewoon corrosie door aanraking met de lucht? het is een yamaha 6335
Ik denk dat de lak er gewoon goeddeels af is gesleten. Kan geen kwaad. Kijk ter vergelijk even goed naar de foto die Ted plaatste (van een Olds Studio of Recording???). Dat is echt redrot.
dankjewel! Ik ga morgen kijken als hij lekker speelt is hij van mij! Zou er zoooooo blij mee zijn als ik eindelijk een trompet vind die lekker speelt en van mij is.
Had al wat rond zitten zoeken op het forum daarover, eerst gaat ie deze carnaval mee op toer Daarna is het inderdaad wel gaaf om hem raw brass te maken maar word het dan niet een extra kwetsbare trompet? En ook zo'n oude trompet als ik thuis kom gewoon lekker in bad doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen