Geregistreerd: 24 feb 2005 18:24 Berichten: 547 Woonplaats: venhorst
Ja dat snap ik maar ik moet er eentje uitzoeken en zij mogen hem zelf mee ontwikkelen. Als ik iets koop wat na een paar keer spelen niet goed is moet ik het er toch mee doen(behalve als ik met euro's blijf smijten). Mijn ervaring is toch dat je pas echt weet hoe een toeter is na een paar keer intensief spelen. Ik denk dat je wel begreep wat ik met mijn vorige post bedoelde.
Niet mee eens. ik klink op mijn Strad toch anders dan op mijn Yamaha.
De 8310Z is ok, zelf heb ik deze trompet wel eens aanbevolen bij anderen. Zelf ben ik voor een klassieker geluid gegaan en heb toendertijd een 8335RGS aangeschaft, achteraf was een 8310Z voor mij ook wellicht beter geweest.
_________________ Yamaha Xeno 8335RGS. Bach Stradavarius 37ML, (Vintage, 1978). Bob Reeves 43M, 43C JK 1.5 C Bugel Thomann DennisWick 2bfl
Geregistreerd: 03 mei 2012 18:33 Berichten: 11 Woonplaats: Coevorden
Wat ik daarmee bedoelde was dat niet elke trompet bij elke trompettist dezelfde sound heeft. Dus om te zeggen dat een bepaald type wel of niet in een bepaald type band past, lijkt me onzinnig.
Geregistreerd: 24 feb 2005 18:24 Berichten: 547 Woonplaats: venhorst
Het belangrijkste is dat ik er lekker op kan spelen. Ik zit niet vast aan een bepaald budget maar wilde gewoon wat advies krijgen. Aan de reactie's hier te merken zijn er niet echt trompetten die op de 8310 lijken of we kennen ze niet. Ik denk dat ik hem toch maar ga kopen. het is trouwens niet zo dat ik kortzichtig ben maar goed is goed en als ik de Yamaha koop weet ik wel zeker wat ik koop.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen