Ziet er intensief gebruikt uit. De plekken op het ventielhuis komen door acid hands, het zilver is er gewoon afgebrand a.h.w.
Dit zijn uitstekende trompetten met toch een nadeel: ik heb ernstige twijfel aan de duurzaamheid van deze generatie Yamaha-ventielen. Dus de toestand van de ventielen is doorslaggevend of je hier ja of nee op moet zeggen.
Op TH is crazy finn zo'n beetje de 6335S pleitbezorger, van hem (ook over de 2ehands-waarde):
Between $500-900. It's hard to guess without playing and seeing the condition - especially of the valves.
The valves on my Yamaha are terrible. They were great for the first decade and some I owned and used it. Then their performance began to deteriorate rather significantly. The use of some synthetic oil has allowed them to keep functioning, but ... yeah. The wear-ability of the valves on some older Yamahas aren't great sometimes.
It's a great playing horn, though. I prefer it to most of the Xenos I've tried.
Zelf heb ik een 6345G van 20 jaar oud en ik heb het idee dat de ventielen hard slijten hoewel ik ze elke dag (Yam light) olie. Overigens functioneren ze nog steeds prima (zolang dat duurt) dus e.e.a. kan subjectief gevoelsmatig zijn.
Eigenlijk kun je zo'n 6335 alleen in nagenoeg nieuwtoestand kopen.
Kijk eens op:
http://vioworld.de en gebruik de zoekfunctie (eerst naar Kleinanzeigen, dan Trompete (B)
Krijg je een idee van prijzen en kwaliteit
PS Er is een HEEL GROOT verschil tussen een Volts en een Customclass Kanstul!!!