Hee Dudo,
Met mijn beperkte kennis zou ik zeggen dat het typenummer op de beker staat.
Even googlen en het blijkt dat er één staat op Ebay:
http://cgi.ebay.com/Yamaha-YTR-6335S-Professional-Silver-Trumpet-NICE-/330430400517?pt=Brass_Instruments&hash=item4cef2fc805
Op de plaatjes kan je zien dat het typenummer niet op de beker staat, maar op het ventielblok. Mogelijk zijn er andere versies, maar het lijkt mij wel erg waarschijnlijk dat het typenummer op de trompet staat.
Het lijkt mij een erg goeie trompet. Zeker en vast beter dan je Volt trompet. Maar zie de eerdere posten voor info van echte kenners
Je hebt niet aangegeven wat de prijs is van die trompet, maar er zijn ook andere mogelijkheden.
Ik heb een B&S Challenger 1. Mogelijk is de nieuwprijs hiervan in de buurt van de prijs van die tweedehands 6335S . Van klankeigenschappen heb ik nog niet veel verstand, maar ik denk dat de kwaliteit van mijn B&S niet bijzonder minder is dan die van die Yamaha (Mijn ventielblok lijkt overigens wel erg veel op die van die Yamaha (doppen)).
Maar ik weet niet waar je de trompet voor wilt gebruiken. Voor mijn praktijksituaties is mijn trompet misschien net iets te deftig. Maar omdat ik thuis enorm veel trompet speel heb hier niet veel problemen mee. Mogelijk zijn er nog goedkopere alternatieven.
Het verschil tussen een Volt trompet en die Yamaha is volgens mij erg groot.