FastSwing schreef:
Is de leadpipe rot?
Dat kan niet want Marcel van Pfeiffer heeft op dit forum wel eens gezegd dat hij nog nooooit een Calicchio met Red Rot onder ogen heeft gehad.....
Maar ik denk zo maar dat 't wèl red rot is want ik ken toch echt een Calicchio die gezegend is met dit probleem; kan me niet voorstellen dat 't de enige is.
Is inderdaad niet 't einde van de wereld. De Holton van een toetervriendje van me ziet eruit alsof ie de mazelen heeft maar qua spelen merk je er niks van; zolang de ventielen op en neer gaan op de momenten dat jij dat wilt zou ik 't gewoon negeren. 't Grootste probleem met RedRot is dat de marktwaarde van je toeter ernstig achteruit gaat.
Net wat Marnix al hierboven vermeldde: Mochten er echt gaten in je leadpipe vallen zelfs dan hoef je je toeter nog niet voor veel geld te laten repareren: gewoon patchen die hap met latoenkoper. Ik ken iemand die zo'n akkefietje had midden in een musicall productie. Die repareerde 't tijdelijk met gaffer tape. Bleek gewoon te werken.
Wel is 't natuurlijk niet zo'n beste beurt van de fabrikant. Alweer een legendarisch merk dat er met de pet naar gooit.