Op een ouwe fiets moet je het leren

of eigenlijk vind ik: moet je het ook kunnen! Ben al eventjes op zoek naar een goede maar niet dure cornet. Ik speel nauwelijks tot niet cornet, maar laat ik nu net een snabbel hebben waar ik cornet voor nodig heb en misschien wil ik in de toekomst bij een brassband spelen. Ik wil graag een 2e hands maar heb geen verstand van merken, speel zelf een holton T103S Bb trompet en Yamaha Xeno C trompet. Ik geef niet veel geld uit aan iets waar ik weinig mee doe, en ik vind eigenlijk ook dat je zelf de klank maakt dus het niet uit zou moeten maken waar je op speelt. Natuurlijk, een toeter kan het je knap lastig maken maar bij af en toe maakt dat niet uit. Bovendien heb ik een dochtertje die de cornet over een paar jaar mag hebben mocht ze dat willen.
Nou ben ik op deze advertentie gestuit, een nieuwe cornet van slechts 89,99 euro!
Wat vinden jullie, gewoon doen risico nemen? Of aan de muur hangen?
"Deze splinternieuwe met de handgemaakt cornet is gemaakt van de beste kwaliteit koper, heeft een gepolijste goudkleurige 'look', een goede kwaliteit mondstuk en een gratis koffer! Deze trompet heeft drie ventielen zodat men een luide toon kan generen zonder veel moeite
(haha wat een grappige insteek! 
). Tevens een regelaar voor toonvariatie Bij de eerste en derde klep.
(hoe noem je dat?? whoehahahaha!!)
De trompet is van het merk
"EmpireBrass". Dit is één van de grootste fabrikanten van muziekinstrumenten in India. Deze trompet is gemaakt naar de hoogste standaard zodat u er nog vele jaren plezier van kunt beleven. Deze trompet heeft dan ook een erg sterke prijs kwaliteit verhouding.
(dat zegt niks bij 90 euro...)
Verzend tijd is 2-3weken uw instrument komt namelijk direct uit India.
Wij verkopen ook klarinetten(zie 3e foto), kleine trompetten(zie 2e foto) en fluiten(zie 4e foto). Al deze instrumenten (behalve de klarinetten) zijn ook verkrijgbaar in een zilverkleurige uitvoering
(jammer, laat ik nu net op zoek zijn naar een zilvere klarinet :? ). Zie onze andere advertenties.
Voor deze instrumenten is de verzend tijd 2-3weken. Express verzending (u heeft uw instrument binnen 5 dagen in huis) kost 10EURO extra"